keşke!..
Keşke demek istemesemde hayatta kaç kere keşke demişimdir kim bilir? işte bunlardan bi kaçı:
Keşke; para denen şey olmasada onu kazanmak zorunda kalmasak.
Keşke; kendimizi birşeylere mecbur hissederek sınırlar çizmesek hayallerimize.
Keşke; çalışmak zorunda olup farklı kişilere karşı farklı kişiliklere bürünmesek.
Keşke; herkese herşeyi en sade ve en samimi haliyle söyleyebilsek.
Keşke; hergün o,şu,bu ne der diye gardrobu boşaltıp bugün ne giysem demesek.
Keşke; en mutsuz anlarımızda ansızın gelip kapımızı çalan davetsiz misafir yalnızlık olmasa...
Keşke; bize gülen yüzlerin ardını tıpkı ayna misali seyredebilsek.
Keşke; kimseye hesap vermeden ansızın gidebilsek. Sadece yolculuk yapmak adına.
Keşke; okulda önce dersleri görüp sınav olurken; hayat denen düzeni bozuk yaşayışta da önce sınav olup sonra ders çıkarmak zorunda kalmasak.
Keşke; başkalarının ayıbını açmak yerine, kapatmak da gece gibi olsak.
Keşke; gerçekten ama gerçekten özgürlük olsada onun rengini,kokusunu,mutluluğunu gönülden tadabilsek.
Ve bir keşke daha,
KEŞKE KEŞKELER OLMASA...
YORUMLAR
Keşke; başkalarının ayıbını açmak yerine, kapatmak da gece gibi olsak.
Keşke; gerçekten ama gerçekten özgürlük olsada onun rengini,kokusunu,mutluluğunu gönülden tadabilsek.
Ve bir keşke daha,
KEŞKE KEŞKELER OLMASA...
KEŞKELER HER ZAMAN OLACAKTIR...
KEŞKE BAŞKASININ ÜZÜLDÜĞÜNÜ BİLDİĞİM HALDE İLİŞKİME DEVAM ETMESEYDİM
KEŞKE BAŞKASINA İHANET ETTİĞİNİ BİLDİĞİM HALDE ONU SEVMESEYDİM
KEŞKE, ONA İHANET ETTİĞİNE GÖRE BANA DA EDER DESEYDİM
KEŞKE. YIKILAN YUVANIN ÜZERİNE YUVA KURAMIYACAĞIMI ÖNCEDEN DÜŞÜNSEYDİM
KEŞKE, ONU GÖRDÜĞÜMDE BULUNMAZ BİR NİMET GİBİ ONA SARILMASAYDIM
KEŞKE, İMAM NİKAHIYLA YAŞAMASAYDIM
KEŞKE, ACILI BİR KADINI HEMCİNSİMİ ÜZMESEYDİM
KEŞKE, BU KADAR AHHH ALMASAYDIM
KEŞKE, KEŞKE , KEŞKE........BU HAYATTA KEŞKELER BİTMEZ CANIM.....
İfadenizi çok güzel buldum.Tebrik ederim.
Keşkeleri de bu düzeni de yaratan , yaşayan insanoglu keşke yaşadıklarından ve yarattıklarından pişman olmasa ...Güzel bir yazı...