- 2125 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HÜZÜN ÇİÇEĞİ...-3-
Arabaların eksoz dumanları, bacalardan tüten soba dumanları akşamı grileştirmişti.
İyiden iyiye sırılsıklam olmuştu sevde, herşey bir yanada içinin griliği nasıl geçecekti sevdasının ona göre soğukluğu daha soğuk değilmiydi şu anki havadan...
"Neyse,kimmiş bu ısrarla arayan bi bakayım ",dedi kendi kendine.Telefonun ekranında "herşeyim arıyor" yazıyordu.Kalbi sıkıştı birden nefesi kesiliyor gibi oldu "Herşeyim "...
Arayan Serkan dı açıp açmamakta tereddüt etti önce, ona sıkıntısını anlatmak ve onuda üzmek istemiyordu.
Serkan sevdiğiydi yariydi ’senin için ölürüm’ dediğiydi.Serkan 25 yaşında bir otobüs firmasında hostluk yapıyordu.Temiz bir gençti ikinci sevdiği kadındı Sevde .
ilkinede çok bağlanmış ve çok sevmişti.Sevdey ile tanıştığında ondan ayrılalı bir yıl olmuştu.
Artık telefonu açmak zorundaydı;
-Efendim, diyebildi titrek ve birazda ürkek bir sesle
-Nasılsın?
-İyi ya sen?
-İyiyim çalışıyorum işte,sesin iyi gelmiyor hayrola birşeymi oldu?
-Yoo bir şey yok iyiyim
-Gülüm ben seni bilmezmiyim birşey var sende,
biliyorum seni ihmal ettim ama işler işte biliyorsun üç gün yol çekiyorum çok yoruluyorum ama seni çok seviyorum ve çok özlüyorum bunu biliyorsun.
-Biliyorum.
-Hadi anlat gülüm ne oldu?
-Hani bizim arkadaşlar varya cafeden
-Evet!!!
-Onlar benim hakkımda dedikodu çıkarmışlar
-Ne gibi?
-Güya yabancı erkeklerle çok samimi oluyormuşum çıktığım bi dolu erkek varmış
-Neee!!??
-Sen beni tanıyorsun bitanem niye böyle yapıyorlar anlam veremiyorum!!?
-Gülüm seni ben biliyorum Allah da biliyor takma kafana üzülme ne olursun.
Dedi ama sesi titriyordu belliki çok üzülmüştü.Nasıl üzülmesindiki sevdiği ilerde karısı olarak hayal ettiği kadına iftira ediyorlardı.İçli içli ağlamaya başladı Sevde’ye hissettirmemeye çalışıyordu,ama Sevde bu hissetmezmi, seven kalp hissetmezmi?
-Herşeyim ne olur ağlama senin bir damla göz yaşına canımı veririm SENİN İÇİN ÖLÜRÜM
- Sen ölürsen bende gelirim hemen, gülüm sen varsan hayat var sen yoksan hayat da yok...
Hayret Serkan karşı kaldırımda öylece Sevde’ye bakıyordu bembeyaz bir takım elbise giymiş Sevdeyi çağırıyordu ne kadar da çok yakışmıştı takım ona, melek gibiydi sanki.
-Gel gülüm yanıma,diyordu sanki...
Ona doğru yürümeye başladı yürümüyor uçuyordu sanki...
Acı bir firen sesi ardından bağrışmalar koşturmacalar can pazarına döndü ortalık birden.
Sevde yerde yatıyordu gözü hala sevdiğindeydi...
Neden sonra anladı ki o ölüm meleği...
"Eşhedü enla ilahe illallah ve eşhedü......"
Ruhu beyazlar içinde bir gelin gibi göğe yükseldi...
Ya Serkan o anda nefesi kesildi kalbi sıkışmaya başladı göğsünü tutuyordu ama hiç bir şey hissetmiyordu.
sevde’si gülü karşısındaydı bembeyaz gelinlik içinde ona gülümsüyordu,daha fazla dayanamadı son nefesi oda verdi...
İkiside SENİN İÇİN ÖLÜRÜM diyerek son nefeslerini vermişti...
"Ya Rabbi! yüreğimdeki hüzünü gider dostlarımıda affet ve bana hayırlı bir kapı aç bu halden hayırla kurtulayım..." duası mı kabul oldu Sevde’nin ne dersiniz?
________________________the end______________________________
YORUMLAR
Akıcı ve mesaj verici bir hikaye olmuş,Okuyanı sıkmayan bir anlatım yalnız birinci bölümden ikinci ye ikinci den deüçüncüye geçişlerde biraz kopukluklar var gibi geldi bana.Hikaye birazdaha süslenebilir 10 yada 15 bölüm olarak yazılabilirdi.Diyeceğim kısa kesmişin.
Deneme ler zaten kısa olur ama akıcı olan yazılarıda biraz uzun tutmak gerek diyorum ve bu güzel hikayeyi güzel mesaj veren denemeyi yazan yüreği tbr ediyor devamını diliyorum.
Allah ın selam ı üzerinize olsun