- 703 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
.....
Geceye hapsettim seni..Gecenin en kuytu ama en güzel köşesine..Sırf kimse görmesin diye..Görürde seni alır gider benden diye..
Seni saklamasaydım en derinliklere , gider miydin ?? Beni gözüyaşlı bırakır mıydın ardında..?
Yapmazdın değil mi...Yapmazdın..
Beni bırakıp gidemezsin sen.Katlanamazsın beni üzmeye , gözyaşımı görmeye , hissetmeye..Bi başkasına "AŞKIm" diyemezsin sen , bana yaptığın gibi usulca "seni seviyorum " diye fısıldayamazsın..İçini titretemezsin onun..Ellerini tutamazsın benim ellerimi tuttuğun gibi..
Susuyorsun..Her zaman yaptığın gibi yine susuyorsun..
Duyamıyorum sesini..Cevap vermiyor musun bana..Yoksa bu giderim mi demek..?
Tamam..
Ama peki o ben gibi sevebilir mi seni. Seni seviyorum diye fısıladğında bir geceyarısı,onunda içi titrer mi sanıyorsun.Yapamaz o , sevemez ben gibi seni..
Peki sen??
Sevebilir misin beni sevdiğin gibi..:(
Anlıyorum Hayatım benim..Ben seni anlıyorum..
Ben bunları kendi kendime düşünürken gitmişsin sen aslında.Aslında sen hiç geldin mi bana onu da bilmiyorum ki..Ama ben hep sendeydim..Halada sendeyim ve sende kalıcam.
Kimse seni benim sevdiğim kadar sevemez..Bunu son kez duy benden..Duy ve öyle git ona.
Git ve onada seni seviyorum diye fısılda,"aşkımm" de.
Neee! Yaptın mı bunu yani..Ona seni çok seviyorum diye fısıldadın mıı..?? :’(
Peki.Öyle olsun aşkım..:(
Git ona..BIrakma..Belki birgün..Oda sever seni ben gibi..Belki birgün onunda içi titrer sesini duyduğuna..Belki birgün....
Şeyy..Dur !! Gİtme..Yalan söyledim..
Sana git diyemem kii.. :’(
Ama bana illede gideceğim dersen...Ardında gözüyaşlı ve seni seven birini bırakacağını bil..
Ben seni bekliyorum bıraktığın yerde..
Veda etmiyorum sana..Çünkü hala bir umudum var...