SEVGİYE DAİR
Sevgiye dair çok şey yazılır çizilir.herkes kendince sevgisini anlatmak için ya bir şiir yada bir şarkı ve saire gibi anlatımlarla sevgi anlatılmaya çalışılır.günümüz insanı değişen değerler mi sözde gelişiyor dediğimiz dünyamızın her gün insan hayatına sunduğu teknoloji den mi sevgiler de artık çabuk tüketiliyor.herşeyin çabuk tüketildiği gibi. sevgiyi etrafımıza ne kadar verebiliyoruz yada gerçekten sevgi verebiliyor muyuz sorusunu kendimize her gün sormamız gerektiğine inanıyorum .sevmek gerçekten her olumsuzluğun çaresidir.önce kendimizden başlamalıyız sevmeye ondan sonra çevremizi gerçekleriyle görüp sevebiliriz.sevgi sadece sevgiliye duyulan sevgi değildir.kendi ailemiz, çocuğumuz,eşimiz, annemiz, babamız,akrabalarımız belkide en çok sevgiye ihtiyaç duyan çocuklarımız ve yaşlılarımız. sevdiklerimize sunmamız gereken sevgiyi onlardan ayrılınca nedense hatırlar olmuşuz.aslında çok zor değil hayatımızdaki insanlara seni seviyorum demek.söylediğimiz bu kelimenin karşılığını almak zor değil gerçekten.insan hayatında paylaşılması gereken tek şey sevgi dir.sevgi paylaşıdığı sürece olumsuzluklar hayatımıza bu kadar müdahale edemez.yeter ki sevmeyi bilelim.
Ne kadar çok sevgi sunacağımız insan var hayatımızda oysa.
Maalesef insanlar günümüzde çok fazla bencil olmuşlar diye düşünüyorum (kendi fikrim) sevgi konusunda.sevmek okadar zor olmuş. başka dilde başka dinde hiç kimseyi sevemez olmuşuz. Yanı başımızdaki herkese nefretle bakar olmuşuz. Sevmeyi unutmuşuz……
gulasorzine
YORUMLAR
güzel ve anlamlı bir konuya değinmişsiniz.
bu paylaşımdan dolayı öcelikle kutluyoum
sistemimizde hiç bir zaman sevgi olmamış ki.
hep sahte sevgilerle yoğrulmuşuz.
14 şubatı sevgi/ sevgililer günü yapmışız.
15 şubatda insanlığa komplo kurmuşuz.
işte sevgimiz budur.
bu ne yaman çelişki değil mi?
saygl sevgl selml.
PeniaEos
usta bir kalem değilim öyle bir iddiam asla yok
sizin değerli yorumlarnıza çok teşekkür ederim
sevgiyle kalın