- 552 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Şebingülü ile Sevgililer Günü ../ Hikmet OKUYAR
Sevgililer Günü 24 saat şiir dostu sevenlere sevilenlere sevgililere Şebingülü göndererek selamlarımı sevgilerimi saygılarımı paylaşacaktım. Türkiyenin dört bir yanından 2010 Tüyap Turizm Fuarı için İstanbul’a gelen canlarımızın heyecanlı ortamlarında Şebingülü ile Türkiye Sevdası ile birlikte olmakla Bizim Hikmet acaba nerede ve kiminle? sorusuna da çok anlamlı bir cevap verdim.
Cuma günü olduğu gibi fuarda standı bulunan tüm illerimizi ve ilçelerini ziyaret ettim Yöneticilerle görevlilerle mankenlerle medya mensuplarıyla bir etkinliğin coşkusunu birlikte paylaştım.
Kars, Edine, Bitlis, Balıkesir, Van, Isparta, Mardin, Tekirdağ, Batman, Ağrı, Erzincan, Gümüşhane, Kayseri, Malatya, Kahramanmaraş, Kırşehir, Manisa, Sinop, Ordu Ünye , Çanakkale, Samsun, Konya, Akşehir, Bilecik, Giresun, Kayseri, Trabzon, Rize, Tokat Niksar, Büyükçekmece, Kuşadası, Mersin Silfke gibi tüm Türkiye güzelliğinde..
Amasyalı Afet Şair, Yozgatlı Ozan Yükseli ile Malatyalı Kul Bahri imzası ile yazılmış Şebingülü şiirlerini yayına hazırlayıp 14 Şubat Sevgililer Günü armağanı olarak tüm düyadaki Türkiye’nin gerçek dostu aşık ozan şair şiir yorumcusu ve şiir seven canlarla paylaşmak isterken ismi çok bilinen ünlü bir şair olduğu halde ancak merhabalaşma fırsatı bulabildiğim Kırşehirli Ozan Zübeyde Gökbulut isimli şiir ustasının şiiri ulaştı bana.
Yukarıda ismini zikrettiğim şiir ustaları hakkında çok yazdım, yazmaya da devam edeceğim derken bu defa 2010 14 Şubat Sevgililer Günü anısına Kırşehirli Ozan Zübeyde Gökbulut’un şiirini paykaşmak istedim sizlerle..
Şebingülü sunumlarımla..’’Sevginiz sağlıkla saygıyla büyüsün yaşasın yaşatılsın’’ diyerek.
Kırşehirli Ozan Zübeyde Gökbulut gibi Şebingülüm Gül Bana diyerek..
Ş E B İ N G Ü L Ü M GÜL BANA
Şebingülüm, çiçeklerin başısın
Gir kalbime gönül bahçem bağ olsun
Yay kokunu koca dünya ışısın
Gelen günler yaşanası çağ olsun
Şebingülüm, sana sevdam nicedir
Sana sevdam benliğimden yücedir
Sen olmazsan tüm duygular cücedir
Ben yanarım, senin canın sağ olsun
Şebingülüm, kavur beni,yak beni
Yaprağına cemre diye tak beni
Döküleyim toprağına, çek beni
Sana sevdam bir aşılmaz dağ olsun
Şebingülüm, yedi yerden gül bana
Ben gelirim, demem sana gel bana
Yıllar var ki gözyaşlarım sel bana
Bir "gel"eyle kederlerim yoğ(k) olsun
Şebingülüm, gülümse gül yüzüme
Mis kokunu yaysın rüzgâr özüme
Sen olmazsan güneş doğmaz yazıma
Sen gülümse yüreklerim yağ olsun
Z ü b e y d e GÖBULUT
12.02.2010 / KIRŞEHİR
Not:Türkiye Sevdası’nın 351.Tanıtımı ile ilgili olarak 12-14 Şubat 2010 tarihleri arasında yaptığımız etkinlikleri sulandırarak çarpıtmaya çalışanların maksadını anlamakta hiç de zorlanmıyorum.
Sponsor kullanmadığımı, param olduğu zaman zevk ile harcama yaparak yaklaşık 6000 Tl. lik armağan verererek nasıl saygın mesajlar verdiğimi merak edenler Türkiye Sevdası ile gerçekleştirilen 2010 Tüyap Turizm Fuarı etkinkileri haberlerini bir kez daha izlesinler lütfen.
İyice tatmin olmazlarsa gidip Elazığ, Malatya, Amasya, Ordu Ünye, Balıkesir, Sivas, Tekirdağ Şarköy, Kuşadası, Manisa, ve Yeşil Giresun standlarında görev yapan kültür ve turizm müdürlerinden, stand görevlilerinden mankenlerden sorsunlar..
Lütfen..H / 0
YORUMLAR
OKUDUM MUTLU OLDUM, TEŞEKKÜR VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM