- 1339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CANIMA
Bilmiyordum bilmiyordum beni bir gün terk edeceğini,bu yüreğime çekilmez acılar vereceğini,beni derbeder perişan edeceğini ve bir gün gelip bana elveda diyeceğini.Biliyorum biz ayrıldık ama sana karşı olan sevdam ayrılmış olsak bile bitmiyor.
Takvimdeki yaprakları tek tek koparırken sana her gün bir adım daha uzaklaştığımı biliyorum.Günler haftalar derken senden ayrılalı aylar oldu.Zaman ne kadar çabuk geçiyor olsada sana olan sevdam bu kadar kolay geçip gitmiyor.Ne kadar çaresizlik içinde haykırsamda sana bir türlü ulaşamamak inan bana canım beni kahrediyor.Haykırışlarım amansız seninle olmak benim için artık bir hayal oldu.
Her gün biraz daha umutla seni beklerken birde duydum ki sen kendini bir başkasına adamışsın.Bana karşı olması gereken sevdanı bir başkasına vermişsin.Sen artık ellerin yari olmuşsun.Sana olan sevdam bitmiyordu.Ne olursa olsun senden nefret edemiyorum ama ihanetin sana karşı olan sevgimi hergün biraz daha bitiriyor.Ben bütün sevmelerimi senin için kullanmıştım şimdi kimi seveceğimi kimin gözlerine aşkla bakacağımı bilemem.
İnan bana canım ben seni çok sevmiştim.Kalbime bir hançer saplansaydı inan bana senin yokluğun kadar yüreğimi yakmazdı.Şimdi artık sen ellerin oldun.Senin için Allah^tan mutluluk huzur kendim için sabır diliyorum.
HOŞÇAKAL....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.