- 2489 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM KIZIM
Benim , benden çok uzaklarda yaşayan canım ciyerim bir kızım var.Onu gelin ettik yaban ellere.Tek tesellim sevdiği ile birlikte.O güzel akıllı ve canım kadar bana yakın ,o bizim göz bebeğimiz bir tanemiz .Çok güzel okudu ,Jeoloji mühendisi oldu.Orta eğitiminde taktirlerle okudu.Şunu yazmalıyım lise sıralarında öğretmenler toplantısın da bana,çok terbiyeli hanım efendi ve çok çalışkan ,bütün güzel ahlakları üzerinde taşıyan bir evladınız var sizi verdiğiniz bu terbiyeden dolayı kutlarız dediler.Ben nasıl mutlu bir anne saymıyayım kendimi.Arkadaşları onu o arkadaşlarını çok sever.Çok fazla dışa dönüktür.Çok gülmesini yazmayı unutmamalıyım .Öyleki komedi bir tiyatro oyununda bütün salonu gülme krizine sokabilir.Çok okur elinden kitap düşmez.Şiir de yazar hemde ne şiirler.Güzel resim yapar.Onun gelişmiş bir sanat yönü vardır.O benim canımın taaa içidir bebeğimdir.Dert ortağımdır.İnsan sevgisi hayvan sevgisi had safhadadır.Çocukları ç ok sever.Onun bizden bu kadar uzaklarda yaşamasını istemezdim.Ne kadar gitsekte yanına ,ne kadar kadar çok o gelsede buraya ama bize yetmez ki..Sanki kalbimin bir parçası kopmuşta onun yanında kalmış gibi.Ah benim birtanem ,mükemmel kızım.İşin güzel ,eşin güzel ,evin güzel ,yaşadığın yer güzel,ama uzaktasın işte ben seni öpmek istesem ,görmek istesem istediğim an yanımda değilsin işte..Sen lisan öğrenme kabiliyetinle de kaç lisan öğrendin bu da senin başka bir meziyetindir.Babanı çok sever sin iyi anlaşırsın gelişmiş bir adalet duygun vardır .Ağbeğini yeğenlerini teyzeni ayrı ayrı seversin onlar da seni. Sen benim, seyahat etmeği de çok seven ,güzel kızım.Biliyorum mutlusun,çalışmayı seviyorsun ,bize şimdi seni özlemek kalıyor.Ama bu özlem öyle hafif gelmiyor bana ,her problemde yanımıza koşuyorsun ama bu özlemimizi hafifletmiyor ki canım.Şu anda yapacak hiç bir şey yok..Düşünüyorum da aslın da çok haklısın hayatını istediğin gibi yaşamakta ,üstelikte hayatını paylaştığın eşin ve onun da işi sizi buralardan uzakta kalmaya zorluyor.Canım bu yazımı okuyup sakın annem neden böyle yazmış deme bu sana sitem değil özlemimin bir ifadesi birtanem.İnsanın en değerli varlıkları çocukları değil mi ..Sende bizim en değerli varlığımızsın seni merak etmak özlemek en tabii hakkımız.Güzel akıllı çalışkan başarılı yavrum bu dünyada ki bütün güzelliklere layıksın ,hayırlı bir evlatsın ,en güzel dualarımı her zaman sana gönderiyorum seni çok seviyor çok özlüyorum dünyada ne varsa sevgiden yana her şey gönlünce olsun.Allahım seni bütün kötülüklerden korusun.Hep böyle güzel gönüllü kal,sağlıklı kal mutlu kal yavrum .Yavrum sıkıntı yüzü görme sakın.Seni çok seviyorum iyi ki varsın diyorum.Bu gün sevgililer günü biliyorsun.Benden de sana kucak dolusu bir sevgi demeti geliyor .seni öpüyor öpüyor öpüyorum ...esen kal birtanem sana yüreğimi gönderiyorum...
YORUMLAR
Eğitim hayatının başarılı gençlerinin çoğunun ideali oluyor, dış ülkelerde yüksek lisans, mastır yapmak. Sonra da akıllarına oralara yerleşmek geliyor. Çoğu haklı. Ülkemizin rezilliği ortada. Anne- babalara da özlemek kalıyor böyle çocuklarını. Bizim kızımız yurt içinde olduğu halde özlüyoruz. Nasıl özlenmez ? Hele torunlar !