__________DUA_______________
BAKIYORUM ŞÖYLE HAYATA NE KADAR KARAMSARIM DİYORUM KENDİME KIZIYORUM AMA SONRA FARKEDİYORUM HAKLIYIM DÜŞÜNCELERİMDE..BİZ NİYE GELDİKKİ BU EVRENE DİYORUM SAĞLIĞIMIZDAN OLURCASINA ÇALIŞMAK VE OLDUĞUMUZ SAĞLIĞI GERİ KAZANMAK İÇİN ÇALIŞTIĞIMIZI HARCAMAK İÇİN Mİ? KIYASIYA Bİ HIRS VAR İNSANLARDA KARİYER, ARABA , EV,YAT,KAT..........NİYE ALLAHIM NİYE DOYUMSUZUZ BUKADAR NEDEN BUKADAR SAVRUK VE BİLİNÇSİZİZ 3 KURUŞA İNSAN SATARMI KARDEŞİNİ..5METRE KARE İÇİN DOĞRAR MI KIRK YILLIK EŞİNİ...NİYE ALLAHIM NİYE BİZİ BU MADDİ ŞEYLERLE SINIYORSUN ... BU GÜN SINIFI GEÇMEK OKADAR ZORKİ ALLAHIM OKADAR GÜÇKİ.. BENİDE ALIYORLAR ARALARINA ALLAHIM BENİDE ALIYORLAR ÇEKEMİYORUM KOPARIP ATAMIYORUM...YARDIM ET BANA ALLAHIM NOLUR YOL GÖSTER KORU BENİ VE TÜM İNSANLARI , KÖTÜ AMA YİNE SANA MUHTAÇ OLAN SENİN KULUN OLAN ŞEYTANDANVE ONUN LANET ŞERRİNDEN.......OKADAR ÜZÜLÜYORUMKİ YAZDIKLARIMIN BURAYLA SINIRLI KALMASINA HAYATIMA YAYAMAMAYA...YOL GÖSTER ALLAHIM NE OLUR DOĞRU YOLUNU AÇ TÜM İNSANLARA EN AZINDAN ŞU SATIRLARI OKUYUPTA İÇİNDE KIVILCIMLAR UYANAN KULLARINA....
YORUMLAR
Bu dünyaya imtihan olmak için, irademizi sınamak için geldik. Hiç yapmam dediğimiz bazı şeylerle bile karşılaşınca aslında kendimizi bile tanımadığımızı farkediyoruz zaman zaman. Nefs işin içine girince insanın ayağı kayabiliyor. Yazıda belirttiğiniz gibi bizler sınanan ve ayağı çabucak kaymaya müsait kimseleriz. Ama karamsar olmamak da lazım. Bir hikmeti var ki gelmişiz bu dünyaya. Bir böcek, bir kuş, bir taş da olabilirdik. Lakin "İnsan, Allah'ın yeryüzündeki Halifesidir" sözüne mazhar olanlardanız çok şükür. Gayret etmek, kendini Sahibin' e emanet etmek lazım. Ve tüm kardeşlerimizi de tabi ki. Güzel yazınız için tebrik ederim. Saygımla...
Güzel gören güzel düsünür güzel düsünen de hayatindan tad ve lezzet alir ..
Bu sözü cok severim .. Ýasamim da bunu uygulmaya calisirim am su var ki sizde cok haksiz sayilmazsiniz herseyde bir zorluk var, her adimimiz da ne olacakiz diye sorusturuyoruz kendimizi dogruluk ve güven bizden uzak olmasin..
Allah razı olsun haykırışını inşaallah insanlar duyar dualarının kabul olması dıleğiyle yüreğine saglık
Amin İnşallah CAN,
ama üzülerek söylüyorum ki sanmıyorum,
insanoğlu ( tabi sözüm hakedene sözüm meclisten dışarı )
madde ve çıkara öyle bağlanmış ki bedava gelecek bir bardak suya tapar olmuş,
kaldı ki ana baba hakkı unutulmuş,
insanlık yok denecek kadar aza inmiş,
an geliyor hangimiz katılmıyoruz ki dünyevi boş şeylere,
daha doğrusu dünyevi şeylere aldanıp Rabbim için ebedi evimiz olan ahiret hayatı için hep erteliyoruz,
ve kendi düşüncem bunlara rağmen Rabbim her anımda her kötü anımda beni darda bırakmadı, bense hala aynı tas aynı hamam...sadece Rabbime inanmak dinimizin İslam olması yetmiyor, emir ve yasaklardan kaçınmak ibadetlerimizi yerine getirmek var en başta ama zaman bizi sürüklüyor bizde teslim oluyoruz...
duanın kabul olması dileğimle