Sitem
SİTEM
Sigaramı bugün daha öfkeli çekiyorum. O da anlamıyor beni ben ne kadar öfkeli olsam da bitmesin hemen. Yoldaş lazım iki kelam edecek. O da anlamıyor beni öfkemin sebebini. Kurtulmak istiyor galiba benden onun gibi hemen tükeniyor, bitiyor. Aslına bakarsan öfkem sana değil kendime. Bilmiyor muydum böyle olacağını evet haklısın biliyordum. E peki niye diyeceksin oda benim öfkem işte. Ama sorma anlatamam kendime bile söyleyemiyorum. Bu yeni halimi de pek bi sevdim biliyor musun? Nerden bileceksin hiç benden konuşmadık dimi eski halimi bilmiyorsun ki yeni halimi bilesin. Sana benziyor bu halim sitem kokuyor, her şeye sitem ederdin hatırladın mı? En mutlu olduğun zaman bile niye bu kadar mutluyuz biz derdin. Beni hep incitmekten korktuğunu söylerdin. Seni hep incitiyorum ama sen hep gülüyorsun der buna da sitem ederdin. Arada bir seni seviyorum derdin bende buna sitem ederdim. İsterdim ki hep söyle. Şimdi düşünüyorum ve aslında sadece kendini sevdiğini anlıyorum. İncinmekten, kırılmaktan korktuğun için bana gitme diyemedin. Ne demiş Mevlana “Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun etme . Ve buraya kadar evet gitme vakti geldi kal sağlıcakla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.