- 2415 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ İMKANSIZ GÖREN AŞKIMA
Beni imkansız gören aşkıma...
Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki, içimdekileri yazmaya kalksam yazmaya ömrüm yetmez.Seni uzun zamandır seviyorum. yüzüne bakarken içimde tuhaf bir şeyler oluyor.nefes almakta zorlanıyor, yürümekte güçlük çekiyor, konuşamıyorum...
uzun zamandan beridir senden bir şey söylemeni bekledim, ama sen bir şey söylemeyince bu mektubu yazmaya karar verdim.Seni sveiyorum.
belki bunları sana yazdığım için bana kızacaksın, belki bir daha yüzüme bakmayacak, bir daha konuşmayacaksın... seni yıllardan beridir gönlümün en derin yerinde kimseye göstermeden sakladım. seni o kadar çok sevdim ki bunu sevgiyi yıllarca sakladım ve her gün daha da büyüttüm içimde.aklıma geldiğinde kendimi unutuyor sadece seni yaşıyorum.
Beni anlayacağını umut ediyorum ve her ne olursa olsun bana kızmamanı. yıllardır süren arkadaşlığımızın bitmesini istemiyorum.Eğer sende beni seviyorsan dünyanın en mutlu insanı ben olacağım, ama eğer bu yazdıklarım da dolayı bana kızarsan ne olur arkadaşlığımız bitmesin. ben ölene kadar arkadaş kalmaya razıyım...
elly rosa....
YORUMLAR
Platonik bir aşkın bitmesi için güzel bir teşebbüstür içten yazılan bir mektup.
Lakin genelde olumsuzdur neticesi.
Çünkü ümit olsa uzamazdı arkadaşlık ve aşk erken başlardı.
Ama bazen kavuşamamak daha güzeldir.
Çünkü aşklar bitiyor.
Ne güzel, ne mutlu ki senin aşkın sürüyor. Ve inan bitmeyen aşklar ayrılıkla neticelenen aşklardır.
Ben gençken aşkıma bu güzel fırsatı tanıdım.
Başta çok üzüldüysem de şimdi mutluyum ve halan o günkü gibi duygular canlıdır içimde.
Bilmem bir şeyler ifade edebildim mi?
Yazın çok şey ifade etmiş.
Sıcacıktı duyguların.
Kutladım yazar.
Selamlar.
oyyy.kıyamam..sevdiginden vazgeçemeyen yaralı yüregim...benim..dilerim sevilen bu güzel yüregi duyar..ve sevdigini yanlız koymaz..canımsın..dogal ve içten geldigi gibi temiz..ve ferahtı gönül satırların..kutlarım kalemin daim olsun..sevgiyle
dr.funda saglam..