- 900 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Kalpkrizi
Ben dün arkadaşlarımla kahvaltı ediyordum bizde .Çok güzel bir sabahtı hava güneşli ama birazda etrafta sakindi.Sabah kahvaltıdan sonra arkadaşlarım fala bakmamı rica ettiler kahve yaptım ve herkezin falı sıkıntılı çıkmıştı .Osabaha karşıda rüyamda cenaze gördüm ama bayanmı baymı olduğunu anlayamamıştım.Sonra içimizden biri markete ekmek almaya gitti ama geriye ise çok üzgün geldi hayırdır arkadaşım dedim .
_Çok üzgünüm dedi.
_Ne oldu ?
_Tanıdığımız bir kadıncağız kalp krizi geçirmiş ,
_Ölmüş
Ölen kadın benim okul aile birliğindeki arkadaşımın kızıymış,ikiz bebeklerine hamileymiş
Hatta geçen hafta ise gelmiş gurbetten annesinin yanına pazarda gezmişler kolkola ,ikigünsonra eşi almaya gelmiş ve evlerine gitmişler .orada vefat etmiş .Daha bir senelik evliymiş severek evlenmişler ama malesef sevdiğine doyamadan sevdiklerini geride gözüyaşlı bırakarak veda etti .Bugün cenazesi vardı gidemedim yüreğim dayanmadı rahatsızlığımdan(bayılma) dolayı katılamadım çok üzgünüm .
Allahım nur içinde yatırsın mekanı durağı cennet köşesi olsun geride kalanlara ise sabırlar versin.
YORUMLAR
hayay işte böyle nerde ne olcağımız belli olmaz
yakınlarına baş sağlığı diliyorum
ağla yüreğim
ağla yüreğim
BAŞIN SAĞOLSUN.
Biliyorum zor bir durum ama ibert olabilir düşüncesi ile bir süre daha bekleyip yazıyı öyküleştirebilirdiniz.
Bu hali ile ölüm ilanı ve taziye den ileri gitmiyor.
Türkiyede doğum sırasında hayatını kaybeden çok kadın var. Dünya standartlarının üzerindeyiz. Bir cehaletimiz, bir hata ve eksiğimiz var demektir. Yazğı deyip geçemeyiz her şeye.
Size sabır, arkadaşınıza Allah'tan rahmet dilerim.
Sevgi, selam ve saygılar.
ağla yüreğim
BİRTANEM YAZIN BENİ ÇOK ETKİLEDİ.ALLAH RAHMET EYLESİN.ÖLÜMÜN NE ZAMAN GELECEĞİ BELLİ DEĞİL.İNSANLAR BUNU UNUTMASA NE KALP KIRABİLİRLER NE DE KÖTÜLÜK YAPABİLİRLER.ALLAH AİLESİNE SABIR VERSİN.CANIM SANA 10 TAM PUAN VERDİM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.GÖRÜŞÜRÜZ HOŞÇAKAL.GÜLHAN KESKİN.