- 2026 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sakın Söyleme..
Gün geçtikce sana bağlanmam beni korkutuyorsada, bunu çok önemsemiyorum . Seninle mutluyum . Senin benle mutlu olmadığın zamanları hissettiğim anlarda biraz üzülüyorum. Üzülsemde sensiz yapamıyorum .Seni sıkmak bunaltmak üzmek istemiyorum. Seni dünyada üzen en son kişi bile ben olmamalıyım. Sana gerekirse canımı vermeli, kendim yaşamamalıyım..
Diyorsun ki ; ’’ Neden seviyorsun bu kadar ?’’. Kendi anlamadığımı, sana nasıl anlatabilirim, güzel yar ? Ahh, neden çok seviyorum bu kadar ? Bunu kendim de anlamış değilim. Kaprislerin var zaman zaman ; çekilmez ama biliyor musun , onlar bile beni mutlu ediyor. Bir gülüşüne dünyalar feda olsun, bir sitemine Murat kurban olsun.’’
Aşkımın özel olduğunu biliyorum ama bu özelliğin senden kaynaklandığınıda biliyorum . Kimseninkine benzemeyen aşkım ,seninle güzel . Seninle ruhani bir bağ kuruyorum , yalnızlığımı seninle paylaşıyorum ,bazen saatlerce konuşuyorum . Ne zaman üzülsem hüzünlensem sen varsın yanımda , neşeli anlarımda da ben seni çağırıyorum ,kısaca hayatı senin üzerine kurmuşum sevgili yar..
Olur ya kendimden bile gizlediğim bu aşkı bir gün sana söylersem ,kınama beni olurmu ? kader bu ya herşey bir anda oluşur . olur ya kimse üzülmez ,olur ya bir gün sende beni sevdiğini söylersin, ama sakın şimdi söyleme! İçimdeki barutu asla ateşleme !.. Herşeyi ama herşeyi bırakacak kadar kör olabilirim , yada canıma kıyacak kadar cesur ...
Seni Seviyorum..
(murat)
YORUMLAR
Oldukça emek verilmiş, elden geldiğince özen de gösterilmiş, bu güzel mektubun, bir paragrafına, ufak bir neşter atsak ne dersiniz ?
''Diyorsunki neden seviyorsun bu kadar .. kendi anlamadığımı sana nasıl anlatabilirim güzel yar.. ahhh neden çok seviyorum bu kadar bunu kendimde anlamış değilim . Kaprislerin var zaman zaman çekilmez , ama biliyormusun onlar bile beni mutlu ediyor. Bir gülüşüne dünyalar feda olsun, bir sitemine murat kurban olsun ..''
Bunun yerine ,
Diyorsun ki ; '' Neden seviyorsun bu kadar ?''. Kendi anlamadığımı, sana nasıl anlatabilirim, güzel yar ? Ahh, neden çok seviyorum bu kadar ? Bunu kendim de anlamış değilim. Kaprislerin var zaman zaman ; çekilmez ama biliyor musun , onlar bile beni mutlu ediyor. Bir gülüşüne dünyalar feda olsun, bir sitemine Murat kurban olsun.''
desek, daha doğru olmaz mıydı ?
Özellikle ''de, da'' eklerini, bir çok usta arkadaşın da yaptığı gibi, yazarımız da çoğu yerde hatalı kullanmış.
dostaynası
İlk buraya yazdığımda dedimki bu kadar kaliteli şair ve yazarın arasında yer bulabilirmiyim ve devamında eleştirilerinizle bana yön verirseniz memnun olurum , ilk olarak siz yazdınız korkmamam gerektiğini ,gün geçtikce iyiye gideceğimi .. (Gerçi o yazı silinmiş)
Bu yapıcı eleştiri için çok teşekkürederim . Daha dikkatli olmaya çalışacağım . Sevgiler saygılarımı sunuyorum ..
süperrr süperr tek kelimeyle ifade edecek olursam harika ne kadar güzel böylesi bir aşkı yüreginizde yaşatabilmek herşeye ragmen sevebilmek herşeye ragmen onu üzmemek adına susmak onun varlığıyla yetinmek bir ayrıcalık evet özel bir sevgi özel bir aşk bu mutluluğunuz daim olması dilerklerimle sevgi damlalarımı bırakıyorum sevgiler...