Haber Başlıkları
Sevili okurlar ;
*Eskiciler sevgi satmayı bıraktığından beri ,çöplüklerde göz yaşı torbalarının fazlalılığı dikkat çekmeye başladı.
*Artık herkes sıfır kilometre aşk meraklısı eskisi verilip yenisi alınmıyor...
*İnsan konuşmalarının içinden son kalan birkaç parça hıçkırığı da haraç mezat sattılar geçen gün .Çocuklar misketlerini aldıkları fabrikalara birer birer iade ettiler.
* Geçen günlerde, son çıkan kanun tasarısına göre sevgililer en az üç ay birlikte olmak zorunda kalacaklarmış ,Anlayacağınız insanoğlunun üç aydan önce ayrılma izni yok, cezası ağırmış . Bir yıldan fazla birlikte olan çiftlere hükümet ev hediye edecekmiş.
*Portakal ve mandalina üzerinden e posta devri başlıyormuş ,sevgi sözlerini artık c vitaminli olarak alabilecekmişiz .
*Gen haritasında sevginin ve aşkın şifresi çözülmüş ,uzmanlar bunların nasıl yok edileceği konusunda önemli başarı sağladılar.
umut KURU
YORUMLAR
Nihayet gerçek haberler okuma şansına eriştik.
teşekkürler
Bu arada dördüncü haberi tuttum
üçüncü habere ağladım
umut kuru
Telepatilerin kaybolmaması,
öncül olması dileğiyle :)
haberler maalesef bazen içimizi acıtabiliyor...
Ancak dürüst ve tarafsız haber sadece bu sayfada :)
sevgimle...