OFFFFFFF...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
[ italik
Çöllerin yağmuru ,baharın yazı,gecenin gündüzü,gülün bülbülünü beklediği gibi bekler sevenler kavuşacakları o anı.
Olumsuzluklar girmez araya her şey toz pembe gelir insana.Güneşin doğduğu andan batışına kadar,yorgun düşen bedenin
uykuya dalmasına ve uykuda bile rüyalarında yaşatır seven sevdiğini günlük bir liste şeklinde her dakika.
Sevdadır acıdır kahreder insanı.Gün gelir ağlatır gün gelir güldürür,ama ağırdır taşımak yükünü.
Şarkılarda yaşanır,ahh lar çektirir yakarda kavurur taşıyamaz olur bazen insana verdiği acının bedelini.Kara sevda dedikleridir bu tabiki.Şimdi eşine pek rastlanmayan sevdanın acısıyla hastalanıp bi çare toprağa düşenlerin ve ölümüne yemin edenlerin hikayesidir.
Mehatabın parlaklığı,denizdeki o eşsiz dalga sesleri,ve dağların zirvelerinde yaşanır sevda dedikleri.Öyle bir yaşanır ki
dünyanın güzellikleri saçılsada önüne değişmez sevdiğini kim gelirse gelsin önüne.
Bir offf çektirirki insana sesi çağlayan gibi göklere yükselir.Yudum yudum düğümlenir içtiği su boğazına.Yemek yerken dalarsa gözleri sevdiğinin simasına,yutkunamaz doymuş kadar olur yüreğinden geçirdiği hayallerin girdabına.
İşte gerçek sevda budur arkadaş.Gözyaşıda olur hasrette olur sıkıntıda olur ama yaşatılır bir ömür gerçek aşklar.Maddi yöne bakılmaz manevi yönden değer biçilir,yaşadığı çevreye oturduğu eve,üzerindeki giysiye bakılıpta silmez insan bi çare çarpan yüreği.İyi günde kötü günde el ele yürünür bu yolda.
Kimi zaman dikenli çamurlu yollar çıkar insanın önüne,kimi zaman güller açar güneş doğar aydınlanır karanlık dünyamızdaki ışıklar.
Sev arkadaş.Ama yürekten candan sev.Ağlatma yalvartma diz çöktürme hiç bir zaman.Öyle bir sevki öyle bir yaşatki sevdanı
Leyla ol Mecnun ol Kerem ol Aslı ol...Ol ki onlar gibi yaşansın adın asırlar boyu.
yüreğinizdeki sevda eksik olmasın....saygılarımla
((((((((((((((((((((GÜLDEN))))))))))))))))))))))))
]
YORUMLAR
Her şeyden önce günün yazısı olmanı tebrik ederim.sitede bir sorun var galiba coğu zaman giremiyorum.. gecte olsa yazını okudum hatta daha girmeden okudum da yorum yazamamıştım .seni tebrik edemedim , onun heyecanı vardı..yazılarını şiirlerini genelde takip etmeye calışıyorum..beğeniyorum kalemini.yüreğinin güzelliğini çok güzel kaleme aktarabiliyorsun.sevda üzerine her şeyi demişsin .. güzelde demişsin..yüreğine sağlık..
sevda ile kal..
"Sevdadır acıdır kahreder insanı.Gün gelir ağlatır gün gelir güldürür,ama ağırdır taşımak yükünü.
Şarkılarda yaşanır,ahh lar çektirir yakarda kavurur taşıyamaz olur bazen insana verdiği acının bedelini.Kara sevda dedikleridir bu tabiki.Şimdi eşine pek rastlanmayan sevdanın acısıyla hastalanıp bi çare toprağa düşenlerin ve ölümüne yemin edenlerin hikayesidir."
güzel yazıydı...
aşkın, sevginin; mutuluğa yol alırken insanın elinden düşüremeyeceği bir el kitabı gibi yazı sanki...
gülden' den...
ilk defa kavgasız , gürültüsüz, patırtısız yazmışsın hayret))))))))
kutlarım bu vukuatsız yazını))))
sevgiyle....
ZEKİ' CE....
Yazına bir diyeceğim yok, ancak o kadar kişi okumuş. İçinde edebiyat öğretmeni de olduğu halde yazım yanlışlarını kimse farketmedi mi? Oldukça fazla ama en çok dikkati çeken yanlışın ki bu da o kuralı bilmediğini gösterir. "de ve da " eklerini ayırmamışsın.
"saçılsada" bu sadece bir örnektir dahi anlamına gelen ekler ayrı yazılır.
Bir offf çektirirki insana sesi çağlayan gibi göklere yükselir.Yudum yudum düğümlenir içtiği su boğazına.Yemek yerken dalarsa gözleri sevdiğinin simasına,yutkunamaz doymuş kadar olur yüreğinden geçirdiği hayallerin girdabına.
böylesine bir sevdanın hayalını kurmak bile harika bir duygu...tek kelime ile harika dizeler.allah herkese böylesi sevdalar nasip etsin...gönüller çossun...kutlarım güzel yazınızı gülden kardeş...puanımla.....
"Mehatabın parlaklığı,denizdeki o eşsiz dalga sesleri,ve dağların zirvelerinde yaşanır sevda dedikleri.Öyle bir yaşanır ki
dünyanın güzellikleri saçılsada önüne değişmez sevdiğini kim gelirse gelsin önüne.
Bir offf çektirirki insana sesi çağlayan gibi göklere yükselir.Yudum yudum düğümlenir içtiği su boğazına.Yemek yerken dalarsa gözleri sevdiğinin simasına,yutkunamaz doymuş kadar olur yüreğinden geçirdiği hayallerin girdabına."
of kı offff...ben böyle bir sevdayı hem de alasını bilirim.
hayretle ve hayranlıkla seyrettiğimiz güzel sevda...günümüzde böyle sevdalara pek rastlanmaz derler ama pekala olurmuş...leylasına mecnun olan ve dağları bile delebilen ne keremler vardır...sevda dedığın böyle olmalı yoksa ne anlamı varkı.yüreğine sağlık gülden abla,yüreğiniz çağlamış adeta...yapmacık ve sahte sevdalara bir uyarı olur inşallah.kutluyorum sizi ve kalemınızı artı güzel yüreğiniizi.saygılarımla.
''Şarkılarda yaşanır,ahh lar çektirir yakarda kavurur taşıyamaz olur bazen insana verdiği acının bedelini.Kara sevda dedikleridir bu tabiki.Şimdi eşine pek rastlanmayan sevdanın acısıyla hastalanıp bi çare toprağa düşenlerin ve ölümüne yemin edenlerin hikayesidir.''
yaşamadığımız ve hiç bir zaman yaşayamayacağımız temiz tertemiz aşkların hikayesidir anlatılanlar...
düşleri bile yasak olan sevdaların hikayesi anlatılmış...
belki bir gün umuduyla yaşamak bile güzel...
harikaydı...
harikadan da öte bir yazı...
sevgili abini çok ama çok duygulandırdın...
o tertemiz ve güzel yüreğine sağlık..
kurlarım..
Leyla ol Mecnun ol Kerem ol Aslı ol...Ol ki onlar gibi yaşansın adın asırlar boyu.
Offff demenin hakkını vermişsin,o kaleminin gücüyle...Sanırım tüm okuyanlar,offff nerde o mecnunlar ve leylalar diyecek kesin...Tebrik ederim,yüreği ve kalemi kuvvetli Gülden...Sevgiyle kal daima...