Sanal Alemde Dostluklar !
Kalemlerimizle yazarken dünyanın bir ucuna ulaşıyoruz artık,teknoloji sayesinde..
Sanal alemde dostluklar çok farklı oluyor,ve de kalıcı ;Edebiyat defterinden önce başka bir sitede başlayan ,Emel ve Çiğdem’le dostluğumuz yılları yürütüyor yol alıyoruz sağlam temellerle...
Sanal diyorlar bu aleme evet sanalda,dostlarım sanaldan çok sağlam,seviyeli ve saygın bir şekilde yürüyen bu dostluk,yıllardır tanıyor gibiyiz birbirimizi.Özler oluyoruz süre geçtiği zaman ,fırsat buldukça buluşuyoruz .Koyu sohbetlerimizle ,çıkarsız ,yalın muhabbetlerle..
İki güzel insanı kazandıran kalemime ,ne desem ki ,yaz yaz kalemim yaz kazandırdığın güzel dostları yaz..Atölyeme geldiklerinde çektiğimiz hatıra karede ,sağımda Emel solumda Çiğdem ,benim can dostlarım oldular onlar.Sevgilerimin en yücesiyle ..
Dostluk çok güzel bir duygu...
Oya Gedik
YORUMLAR
Bu yazıyı iiki okumuşum da sanalda olsa değerli dostların kazanılacağını dediğimde bana bazıları ya ismi üstünde SANAL...işte güzel çerçeveleşmiş örneği..
Allah(.c.c.)muhabbetleriniz daim eylesin...sevgiden saygıdan mahrum etmesin...umarım misafiriniz gibi olunmaz(buda benim şakam)
tüm güzellikleri gönül dünyanızda arzuladığınız güzellikler içinde geçirmenizi dilerim saygılarımla...Hüseyin DAĞLAR
İki güzel insanı kazandıran kalemime ,ne desem ki ,yaz yaz kalemim yaz kazandırdığın güzel dostları yaz..Atölyeme geldiklerinde çektiğimiz hatıra karede ,sağımda Emel solumda Çiğdem ,benim can dostlarım oldular onlar.Sevgilerimin en yücesiyle ..
Kutlarım dost yüreğinizi. Kahveler 4 kişilik. Herhalde 4.dost fotoğraf çektirmeyi sevmiyor. Güzel anlar. Kutlarım güzel dostluğunuzu.
Sanal diyorlar bu aleme evet sanalda,dostlarım sanaldan çok sağlam,seviyeli ve saygın bir şekilde yürüyen bu dostluk,yıllardır tanıyor gibiyiz birbirimizi.Özler oluyoruz süre geçtiği zaman ,fırsat buldukça buluşuyoruz .Koyu sohbetlerimizle ,çıkarsız ,yalın muhabbetlerle..
Çok değerli bir insansınız. Sizi tanımak gerçekten güzeldi. Şiirlerinizi okuduk. Şiirlerinizi dinledik. Fakat maalesef bilyorsunuz ki, o dostluk içinde sahte insanlar hepimizi kırdı. Bazılarının candan gülüşlerine ve sahte dostluk gösterilerine çok kötü kandık. Dilerim insanlar yüzlerindeki sahte gülüş ve maskeleriyle, candan harekeleriyle sizi kırıp, üzmez. Koca yürekli tarif edip kendilerini, yüreksizlikleriyle insanların dostluklarına ihtiyacınız olduğu anda sizi yüzüstü bırakmazlar. Neyse ki, farklı ortamda yine şiirlerinizi okuyabiliyor ve yorum bırakabiliyorum. Saygılar.
UMUT RÜZGARI tarafından 3/7/2010 3:16:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elbette iyilikler de karşılıklıdır. Doslukları sanal yada gerçek diye ayırmam. Gerçek hayatta da temkinli olmakta yarar vardır.
Çok iyi tanımadan ve sınamadan insanlara dost diye fazla güvenmek hayal kırıklığı yaratabilir.
Fakat sanalda da güzel dostluklar kurulabilir tabii. Hatta arzu ettiğiniz seviyede ve idealde insanlarla tanışıp görüşmek imkanı sağladığı için çok faydalıdır sanal alem.
Düşünce yazıdan dolayı kutlarım.
Saygılar ve selamlar.
Lisede din dersi hocamız olan, Alâadin beye sordum : '' Hocam, sinemacılık günah mıdır ?'' diye. Çünkü ben bir sinemacıydım ve yaşadığım köylerde çok kişi tarafından, dinî açıdan eleştiriliyordum.
'' Şunu bir bıçak varsayın'' deyip elindeki bir eşyayı gösterip, '' Ekmek kesmeye de yarar, adam öldürmeye de !'' diye devam etti sözüne. Yani, olay bizim niyetimiz ve amacımızla ilgili. Sahip olduğumuz her şey gibi, teknolojiyi de iyi niyetle, doğru amaçlar uğruna kullanırsak, hepsinin de faydali birer nimet olduklarını görürüz. amacımız, insanlarla oynamak değil de gerçek dostluklar kurmak olursa, neden güzel olmasın sanal denilen ortam ?
Oya gedik
sevgimle efendim...