- 8276 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk mı para mı ?
Neden her zaman insanlar bu konunun bu kadar tartışılmasını onaylıyor ve hala daha söyleyebiliyorlar AŞK MI PARA MI?
Sizce insanoğlu bu soruyu ne zamandır soruyor kendine?
Kendini bildiğinden beri sorduğundan eminim. Fakat şunu da unutmamak lazım hani herkesin bildiği bir söz vardır çocukluğumuzdan gelme’AŞK BİR SUDUR İÇ İÇ KUDUR’ bana göre saçma, basit bir o kadarda anlamsız bir söz. Tabi bu söze diğer yönünden baktığımızda aşk bir suysa neden insanoğlu uğruna savaşlar yaptığı, aldatmaların olduğu, aileyi saymadan kaçmaların yaşandığı, hayatım diyebildiği aşkların suyunu içemiyor, neden kuraklık oluyor o zaman?
Sebep belli; aşk, içimizde yaşadığımız sadece bi anlık haz duyduğumuz bize hiçbir fiziksel anlamda yardımcı olmadığı ve hatta ağlayarak su kaybını yaşattığı bir olay. Yani aşk bizi doyurmuyor, susuzluğumuzu gidermiyor.
Fakat şunu da bilmek gerekir ki yine bildiğim bir sözle konuma başlayayım ’PARA İLE SAADET OLMAZ’ evet bir nebze doğru bence.
Evet, para ile para ile alabileceğiniz her şeyi alabilirsiniz ama sadece para ile alabileceğiniz nesneleri alabilirsiniz. Bu asla bir aşk olamaz.
Aşkı para ile kesinlikle alamazsınız.
Evet, belki aşkı kandırabilirsiniz ama satın almak olamaz.
Ben burada ne parayı nede aşkı savunuyorum bana göre aşkın kulvarı ayrı paranın ki ayrı ama sonuç kesinlikle aynı bunu asla unutmamak lazım.
“Para aşkı satın alamadığı gibi aşk ta para kazanamaz! “
Hasan GÜÇLÜ
YORUMLAR
para da askta bugün var yarin yok olabiliyor.
ama ne sadece aska ne de sadece paraya odakli yasayabilir insan.
sevgi önemli sevgi yokluk zamanlarini da asabiliyor.
güzeldi
tesekkürler emeginize.
saygilarimla
Hasan Güçlü
Sevgi su gibidir,biterse insan yaşayamaz fakat suyu içebilmek için barddak ve sürahi gerekir...
saygılarımla..