DUA 14
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun.
Allah’ım!
Davana yardım edebilecek gücümü hoşnutluğunu kazanacağım şekilde artır. Ve yolumda kullanabilmeyi nasip et. Bana yolunda yardım et ve adımlarımı sağlamlaştır. Sana ulaşma isteğimi artır, rehberliğine uyma arzu ve yeteneklerimi çoğalt. Sana karşı sorumluluk bilincimi derinleştir. Günahlarımı bağışla. Tüm inanan erkek ve kadın kullarının günahlarını da bağışla.
Allah’ım!
Gözden çıkardığın, hakikatin sesine karşı sağırlaştırdığın ve hakikatin ışığına karşı, gözlerini körleştirdiğin kalpleri hastalıklı kimselerden olmaktan sana sığınırım. Bana doğru yolu apaçık gösterdikten sonra mesajlarına sırtımı döndürtme. Şeytanın hayallerimi süsleyip bezemesine, sahte ve düzmece ümitlerle oyalamasına karşın, yardımına muhtacım da muhtacım. Benden yardımını ve koruyuculuğunu esirgeme.
Allah’ım!
Kınadığın, hoşuna gitmeyen işler yapmaya teşebbüs etmekten sana sığınırım. Böyle işler için yüreğimde nefret duyguları oluştur. Hoşnut olacağın işlere karşı ise meylimi ve sevgimi artır. Ahlakımı zaaflarımdan arındır ve güzelleştir. Allah’ım!
Sana tüm yüreğimle inandıktan elçin Muhammed (s.a.v)’e inanıp gönül verdikten ve onun gösterdiği yoldan (Ehlibeyt kanalı) mesajlarını anlamaya ve itaat etmeye gayretimde desteğini esirgeme. Fikirlerimi ve zikirlerimi güzelleştir, geliştir. İyi işleri heder edecek davranış ve tutumdan her şeyi kuşatan rahmetine sığınırım. Beni ziyana uğrayanlardan etme. Bir oyun ve eğlenceden ibaret olan bu dünyaya gönül vermekten de sana sığınırım. Beni cimrilerden etme.
Not: Muhammed süresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
msg
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.