- 540 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
03/02/2010
03/02/2010
çok zor geçen günlerden biriydi. Hava soğuk uyuşmuş parmaklarımla sigaramı güçlükle içiyorum. Bankta otururken geçen sevgililer yüzüme tebessümün yanı sıra birazda buruk bir yürekle bakıyorlar. Ne yapıyor burada? Hüzünle sevgi yüreğimde arkadaşlık ediyorlar, Gözlerime bulutlar yağmurla eşlik ediyorlar ve kimse bilmiyor...
Nefes almak bile güç ölümü yaşarken tatmak, her nefeste kalbinin her an duracağını düşünmek ve durması için dua etmek...
Etraf Bembeyaz sade ve saf karla dolu. Benimde bedenimi bir gün saf ve sade bir beyazlık saracak ve o gün sen beni göreceksin fatak gördüğün mutluluğun simgesi değil. Bir ölüyü saran kefenin sadeliği olacak...
ve sen beni hayal ettiğin gibi beyazlar içinde fakat kefenle birlikte göreceksin ...
YORUMLAR
evet dostlar bu kadar sitemli yazı yazdıktan sonra sizinle paylaşmak istediğim bir konu var bu yazı birine itafen yazılmıştı ve o anki duygularımı çok açık bir şekilde ifade ediyordu. Gelin Görünki Bu yazıyı yazdığım kişi le şuanda sözlendim. Bazen hayatamı şaşırıyorum yoksa kendimemi şaşırıyorum çözemedim...
kisacik ve cok etki birakan bir yazi.
en güzel beyazlar en büyük mutluluklar sizin olsun diyorum..
yüreginize saglik sevgilerimle
Emine Fidan
ne oldu sana böle cadı.... hayırdır inşALLAH :)
senin gibi birine böyle sözler bile yakışmıyo...
hadi kalk bir rüya gördün...hadi :)
Emine Fidan
bu cadının artık hayattan bir beklentisi yok..