aŞk......!
Aşkın adresini bulduğunda sevinç ve Hüsranla karşılaştıysan eğer,Sen aşkın tam adresinde değilsin..sevinç;seni seviyorum hüsran ise buraya kadar diye tanımlanır.Güneşin o parlak ışıkları kalbini ısıttığını düşünürsün,Meğer kalbinin çevresinde Buzullarla çevrili Tel örgü var,Henüz bilmediğin Adice nöbet tutar o Buzullar,Seni seviyorum kelimesi söylendiğinde Kapıları açar içeri girer...Kimilerinde vardır o Buzullar Adice nöbet tutmaya devam ediyorlar..Gurur,Kin,Kıskançlık ve Nefretle Beslenirler En lüks Yiyecekleridir.Herhangi birini tattıgında Derin bir soğukluk Kaplar Etrafı.onları ordan yok etmek mümkün değildir mutlaka geliyor biryerlerden yiyecekleri..Kimilerinde yoktur Güneş gibidirler aydınlatır etrafı,Onlar ise İnayet ve Gülümsemeyle Beslenirler.bir Aşkta heyecan ve sevinç Yaşamadıysan Dostum sen aşık olmamışsın.Sadece Sevinç yaşadıysan heyecan yoktur zaten Bu aşkında ise bir hayli o buzulları genişlettin.Herkesi sevemezsin coşku heyecan hissedemezsin Sevinç duyarsın Belki oda yalnız olmadığın içindir emin ol...Öncelerde aşk somuttu Gördüğüm Kişilerden Söylüyorum,Şimdilerde ise aşk soyut Gerçekten aşk yok...Basiretsiz insanlar yüzünden aşkın tanımı öyle yerlere geldiki bir göz atın çevrenize nasıl tanımlanıyor...! Öpüşmek,Gezmek,eğlenmek bunun gibi basit şeylere dönüşte bak çevrene...Evet aşkta herşey Yaşanır ee be dostum aşık olduktan 2 saat sonra Bunları yaşarsan ikinizde birbirinizi kullandırmış olursunuz ’’Ben öyle tanımlıyorum’’ Aşkını öyle seçki İyi gününde seninle gülümsesin seni mutlu etsin,Kötü gününde ise teselli ile mutlu etsin..=) Vardır etrafında sezemediğin, Sana evren göz kırpıyor sen onun göz kırpışlarını izle,Kalbini tek parçaya böl ve öyle kalsın Binbir parçaya değil,Sadece aşkının yeri olsun o Güneşli Parlak tel örgünün içinde....=)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.