- 563 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yolumun Makalesi
Bir yolda olduğumu bilmeyecek kadar gözüme perde çekmedim, bir yol ki karmakarışık, içinde milyarlarca insanın yoluyla kesiştiği bir yol, birbirleriyle bir süreliğine kesişmeler, zikzak çize çize giden bir yol....
Sadece kendi önüme bakamadığım bir yol, yolunda düşenlere yardım etmeliyim ki bende düştüğümde beni kaldırdıklarında utanmayayım, onlara yardım etmeliyim ki bana da yardım edildiğinde yüzüm ak bir şekilde onlara bakabileyim....
Bir yol ki bakışına bağlı bir yol, güzel bakarsan sağın solun önün arkan hep güzel, çirkin bakarsan tam tersi çirkin, nasıl bakarsan öyle gördüğün bir yol, yolun başlangıcı sana bağlı, ne zaman farkına varırsan başlayan bir yol.....
Yola başlarsın tek yoldaşın yanına aldıklarındır, ne alacağına iyi karar ver, nasıl bir şey alacağına iyi karar ver, Karar ver çünkü yolunun yoldaşı, yolunun sırdaşı, yolunun amacı, yolunun sonu olacak, yolun bittiğinde elinde avcunda kalan hiç bir şey olmayacak, yoldaşın sırdaşın amacın herşeyin....
Bir yol ki ucunun belli olduğu, bir yol ki içinde yaşamlarımızı sığdırdığımız, bir yol ki hayatlarımızın kesiştiği, bir yol ki geri dönüşü olmayan, bu yolda istesekte gidiyoruz istemesekte, sevsekte gidiyoruz sevmesekte....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.