- 690 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Açın Pencereleri Hayatınız Havalansın-1
Bu sabahı hayatınızın miladı kabul edin hani İngilizce “milestone “ diyorlar ya…
Uyanın , yataktan kalkmadan önce nabzınızı kontrol edin dinlenmiş,dingin vücudunuzda ki enerjiyi hissedin.Yüzünüzü yıkamadan aynanın karşısına geçin,diğer zamanlar içinde olabilecek en paspal , sizin için en kötü halinize; kendinize bakın, aynada ki kişiyi sevin , aslında hayatta sadece onun için var olduğunuzu çekinmeden söyleyin, zaman zaman aldığı yanlış kararlara,pişman olduğu ve ettiği olaylara daha da önemlisi canınızı acıttığı durumlara rağmen nasıl biriciğiniz olduğunu ona büyük harflerle anlatın.Bakışlarınızı parlayan o bir çift göz üzerine yoğunlaştırın ve o gözlerin ardını görmenin zevkini yaşayın.Yakuttan, elmastan,bilinen en kıymetli taştan , değil taş; taşlardan hazinelerden daha değerli olan kalbinize dokunun, canlı olmanın en büyük alameti olan o ritimleri hissedin ve bu ahenge şükredin…
Yıkayın yüzünüzü, yıkarken; dalgaların yumuşak yumuşak kıyıya vurduğu gibi, hani suyun kıyıya vurup yavaş yavaş çekildiği gibi, çekilip kum tanelerini kendine müşabih pürüzsüzleştirdiği gibi,suyun bütün yumuşaklığını,berraklığını ve şifasını hissedin çünkü su bizim sabahımızın ilk ilacı olacak…
Değerli dostlarım ne yazık ki günümüzde kolayı o kadar çok seviyoruz ki zor görünen her şeyden hemencecik yılıyoruz.Bende bu yüzden affınıza sığınarak metnimi parça parça yayınlamaya karar verdim hem böylece metnin hazmını kolaylaştırırız, herkese ulaşırız hem de belki burada dizi tadında heyecan yaşarız.. Ve lütfen bu okuduklarınızı okumakla bırakmayıp,bir gün benim için değil kendiniz için lütfen uygulayın...
Alper Kayra
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.