ACİL SATILIK Tarafımdan...
Acilen ‘BEN ülkesini’ , satışa çıkartıyorum...
Sınır kapısı Patagonya’ ya dayalı hayallerimi,
Önemli oldukları kadar önemsediklerim, ve önemsemediklerimde dahil, anlamaya çalıştığım her kişinin, yüzölçümüyle genişletilmiş anlayışımı,
Tarlalarında tohumu en iyi cinsten olan,ektiğim, biçtiğim, bolca hasat aldığım yinede gözünü hiç doyuramadığım egoma verilen t’onlarca emeğimi…
Ülkemin kirli dünyaya hiç büyütülmemiş çocuklarını, (Horoz şekeriyle mutlu olup gülebilen, sokak kedisi öldüğünde ağlayabilen çocuklar)
Yüzlerce yıl sahipsizliğinden ve de asla kimseye geçirilmeyeceğinden, ülke devletinin hazinesine aktarılan AŞK’ ımı,,
Her renk, her dil, her inançtan ayrı ayrı her bir insandan oluşan ‘iç sesler halkımı’ ,
En son teknolojiyle donatılmış, profesyonel savaş taktiği eğitimi almış, ‘savunma ordum Mağrur ’ luğumu da beraberinde ,
SATIYORUM…
Benlik yönetimini sosyal demokrasiyle sağlayamadığım, İç sesler halkının iç savaşına engel olamadığım, üç kağıtçı çıkar ilişkilerinden adıma yazılan çeklerin karşılıksız çıkmasıyla bütçe açığı verdiğim yada yıllarca bu hesaplardan bir şey anlayamadığım için bütçe’ si bile olmayan, kişilik ekonomisi refahına erdiremediğim BEN ÜLKESİ’ nin sevgili halkı; sizden son kez özür dilerim. Ben bu, adına düzen denilen, düzenbazlıktan hiçbir şey anlamadığım için, yönetemedim ki bu yüzden BEN ÜLKE’ sini tarafımdan kurtarıyorum.
YORUMLAR
herkes kendi coğrafyasında hüküm sürer...biz ne kadar satışa çıkarırsak çıkaralım...anlarız yine kendi krallığımızda yalnız kalınca hep kiralandığını aslında...hani hiç elden çıkaramadığımız, belki de çıkarmaya kıyamadığımız o coğrafya ile..
hoş geldiniz...:)) sevgile gönderirken güzelde ve kalitede buluşalım diyorum...