............................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Son söz olarak; nasırlı ellerin şifresini çözdüğünüz gün insan olmanın hazzını duyacaksınız. Taşların yerine oturmasında pay sahibi olacaksınız.
İyi ki nasırlı ellerin kıymetini bilenlerdeniz.
bütün yazına katıldığım kadar, son satırların işin özüydü... durumumuzun iyi hal alabilmesi için beyaz türk dedikleri (aslında Türk değildir bunlar. Bize böyle lanse ediliyor..) gücün tamamen devlet hayatından el çektirilmelerine bağlıdır... Ülkemizde ne kadar fesat hateketleri varsa, ayrımcılıklar, ırkçılıklar bunların elinin altından yapılıyor...
İnşallah gün gelecek ve aydınlık yarınlara birlikte yürüyeceğiz...
selam olsun ükesine can olanlara...
yazını yürekten kutlarım.
saygı ve selamlarımla...