- 1653 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇ KALINMIŞLIĞA
Nehre düşmüş yaprak gibiyim. Mecburi yolculukların pençesindeyim. Hayallerinle avunmak vardır, şu hayatta sadece.Bilmemki, Bazen tutunmak isterim kalbine. Ama ne fayda, ayrılık beni çoktan beni denizine düşürmüştür. Yüklemişsin sırtıma ayrılık acısını, ve de buseni. Beklerken bu yürek ay karanlığa boğmuştur beni. Gitme vakti gelmiştir. Kalbinden tutuşturmuşsun elime bavulumu, yollarsın beni şu gönül dağına. Şu zoraki tebessümler. Gülerken ağlamanın ne demek olduğunu benden başka kim bilebilirki. Ayrılık başlı başına bir ölümdür.
Bunu hiç bir doğa olayı örtmez. Çoğu insanlar derki yaşanır ancak doğru derler. .Gün geldi, vakit tamamdı. Gönül limanına götürdün. Bavulumu verdin elime. Karanlıktı korkuyordum. Mecalsiz sallanan ellerim havadaydı. Gözyaşlarım kirpiklerime zoraki tutunmuştu. uzun satırlar yazacak kadar yaşanmışlıklarımız olmadı elbette. Ama en çok hüzün yakıştı bize. Yaşadıklarımıza nokta koyma vakti gelmişti elbette, ama koyamadıkhep virgülle geçiştirniştik. hep hayallermize ’mesela’ mesela derdik. ihtimaller üzerine kurduk düşlerimizi. Gerçekleşemeyeceğini bile bile......
Yürek yangınlarımızı aldık elimize düştük yollara. Bütün çıkmaz ları gezdik. Kendimle aradım seni. Uzatamadım ellerimi sana. Tutamadım yürek yangınını. Bir off çekmedikmi uzayan mesafelere. Ürktük mesafelerden. Hoşçakal zamanı geldi artık sevgilim. Limandan uğurladın beni. bıraktım bedenimi yüreğinin denizine. Gitmeden hoşçakal dedim ey sevgili. son gemi kalkıyor bu akşam limandan.
seni seviyorum.
YORUMLAR
Yazınızı beğendim içeriği hüzün taşısada bu yazının vedanın sonuna ben o meşhur şiiri yazmalıyım mutlak diye geçirdim içimden demir almak zamanı gelmişşse limandan,birde baktım ki satırların sonunda siz zaten düşüncemi gerçekleştirmişsiniz vede Tüm tek taraflı biletinizin kesilmesine rağmen son cümleniz güzeldi herşeye rağmen yazdığınız SENİ SEVİYORUM
O nehirden kurtul bir ana evvel seni kaybedeceğiz bu gidişle...
Çok güzeldi arkadaşım.Hani insanın başına başına vuruyor kendi anılarını.Ama en çok da vedasız gidişler yıksa da.Zor olsa gerek bu vedanın da hüznü...
Belki....Belki yine yeniden gelir belli mi olur sen bu kadar çok seviyorken.
Tebrikliyorum güzel yüreğin dert görmesin.