- 857 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK
Hep deriz ya hani once saglik sonra mutluluk diye. Mutluluk nedir diye cok dusundum sandigimiz kadar zor bir sey olmadigina inandim sonunda;Bazen gulumseyerek bakan bir cift goz bile mutlu etmezmi bizi? Yagmurdan sonra acan gunesle cikan gokkusagini gormektir. Seni kucaklamak icin acilan kollardir bazen.Camdan giren gunesin cicege can verdigini gorebilmektir. Yeni dogan bebegin ilk aglamasini duyunca mutlu olmazmiyiz? Sana anne-baba diye seslenilmesi ya da senin seslenebilmendir. Kimden gelirse gelsin SENI SEVIYORUM dur. Karincanin kendinden kat kat buyuk azigini tasimak icin gosterdigi caba, bir sokak cocugunun basini oksayabilmektir. Karlari yararak gun yuzune cikan bir kardelenin kisacik bir yasam icin verdigi mucadeleyi dusununce mutlu olmak icin ne cok sebebimiz oldugunu anlamaktir. En onemlisi butun bunlari anlayabilme yetenegine sahip olduguz icin mutlu olmaliyiz.
Kotulugun onune gecilemeyen salgin bir hastalik gibi buyudugu bu dunyada nasil Polyannacilik oynayabiliriz diyebilirsiniz. Ama denemekle hicbir sey kaybetmeyiz inanin.Mutlu olmaniz dilegimle..........
MUTLULUK Yazısına Yorum Yap
"MUTLULUK" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
es
7 Şubat 2010 Pazar 19:54:18
esra yasin
@esrayasin
Mutlu olmaya gercekten ihtiyacimiz var. Yazimi okudugunuz icin cok tesekkur ederim.
es
7 Şubat 2010 Pazar 19:52:13
esra yasin
@esrayasin
Yorumunuz beni gercekten mutlu etti.Tesekkur ederim.