- 826 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ya sizin fikriniz?(tekel)
her gün artık Gazete ve televizyonlarda Tekel işçilerine ilişkin çıkan haberleri takip eder olduk açlık grevindeki işçiler, eylem süresince yaşadıkları olayları ve duygularını çok büyük bir şeymiş gibi görmek.bence tam bir hayalkırıklıgı...Başlarına ’’siyah’’ kurdele bağlayan işçilerin üzerindeki beyaz önlüklerde de ’’Onursuz yaşamaktansa onurlu ölmeyi tercih ederim’’,sözü acıkcası bir çok gerçegi göz önünde bulunduruyor..görüyorsunuz ya ülkemizde toplumumuz ne kadar basitce kandırılıyor..orda hakkını arayan bir kaç işçinin hakkını istemesi haber oluyorda, neden bunları bu hale getirenleri haber etmezler anlamıyorum...onlara boş vaatlerde bulunup ve o insanları koyunmuş gibi görmek, onları tamamiyle gözleri para hırsı ile bürümüş şerefsizlik degilde nedir? işçiyi patrona ,devlet ve millet içinde sorunlar yaratmak onlara ne kadar zevk veriyor görmüyormusunuz..onlar sogukta haklarının peşine düşmüşken ancak televizyonlarda muhalefet liderleri ve sendika başkanları çıkıp biz sizin yanınızdayız demeleri ,,durun durun öyle yanındayız demekle olmuyor degerli parti liderleri sendika başkanları insanlarımızı öne sürüp kendinize pay çıkarmayın ...çıkın o sogukta tam desteginizi verinde görelim... hepiniz böylesiniz çıkarlarınız ugruna insanları birbirine düşürmek sizlere ne kadar çok zevk veriyor.işiniz bitince hepiniz eski kimliginize bürünüyorsunuz...iki yüzlügün hiç bir alemi yok ...şimdi soruyorum degerli okuyanlar ya sizin fikriniz nedir?
YORUMLAR
BU KARARI MERHUM BÜLENT ECEVİT ÇIKARMIŞTIR.YALNIZ ÖZELLEŞMEYE AKP HÜKÜMETİNDE GİDİLMİŞTİR.
BEN BİR MEMUR OLARAK TEKEL İŞÇİLERİNE YAPILAN ANLAMSIZ ZULME HOŞGÖRÜ İLE BAKMIYORUM...
BU OLAY MEMURLARIN BAŞINA GELSE İDİ BU KADAR ÜZÜCÜ OLACAĞINA TAHMİN ETMİYORUM...
ÇÜNKİ işciler bu ülkenin gerçek değerleridir...
Kimler tarafından, gerçekte hangi amaç uğruna başlatıldığı ve desteklendiği bile düşünmeyerek, olayın bir şeylere örnek olması en doğrusu olacaktır. Tüm toplumu, ya da toplumun önemli bir kısmını ilgilendiren olaylarda, bir kişiye karşı bile yapılmış olan insanî suçlarda, toplum dayanışmasının, genel direnmenin önemidir anlatmak istediğim.
Zamlar, vergi artışları, işkence,kısıtlamalar, haksız yasalar , eğitim ve sağlıktaki eşitsizlik-adaletsizlikler karşısında da toplum bu tür toplu ve ısrarcı eylemler yapmaya alışırsa, çok şeyler düzelebilir bu ülkede.
Tekel özelleştirildiği zaman asıl kandırmaca başladı. Bu arada bir konuda bir soru sorulacağı zaman temelde konunun akıbetine dair bilgi verilmesi icap eder. Eğer yazan kişi kendi fikirlerini başa koyduysa burada soru sormak değil verdiği cevabın onanmasını istemektedir. Bu da sona bırakılan sorunun geçersizliği demektir. Oradaki işçilerin kullanılması iktidarı destekleyen bir tavırdır. Peki Tekel özelleştirildiği zaman verilen sözler yazınızda belirtilmemiş?
O zaman yazınızın düzeltilmesi cap ediyor. Bir soru sormaktansa fikrinizi beyan ettiğiniz - aynı yukarıdaki gibi- bir fikir yazısı yazarsınız. Ama verilerle...