yeni bir hayata başlamak
bir gün sıkılmış bir şekilde sırdanlıktan kurtulup yeni bi hayata yelken açmak istersiniz.. yeni bir yaşam sıfırdan başlamak.. çünkü hiç birşey yolunda gitmiyordur.. bakalım bu yolunda gitmemeler nerde başlamış.. dönelim okul öncesine... oyuncaklar parklar ... en büyük üzüntü bi oyuncağımızın bozulması değil mi? nolcak yenisini alır ailen.. hayat gayet güzel gidiyordur.okula başlamak için sabırsıca büyümeyi beklersiniz biran önce büyüyüp okula gitmek hayata atılmak istersiniz...ve o gün gelir okula başlarsınız..dünyanın en mutlu insanı sanarsınız kendinizi.. ilkokulun yarısında yavaş yavaş sosyalleşmeye başlarsınız ve kafanızdaki ilk soru işaretleri meydana gelir ama atlatırsınız bunları... sora orta okula başlayınca ergenlik döneminin verdiği gerginlik agresiflikle hayattan nefret etmeye çalışrsınız kendinizi kalabalığın içinde yalnız hissedersiniz.. kimse sizi anlayamaz.. isyankarlık lise de de devam eder... ama lisede öz güven gelmeye başlar kendine artık ayakların yere az da olsa basmaya başlmamıştır.. arkadaş çevresini kuruncaya kadar zorluk çekersiniz fakat çevre oluşunca taraflar saftlar belli olunca keyif dönemi başlar arada melankoliklik devam etsede...ilk aşk heyecanını gerçek olarak lisede yaşarsınızz.. kafanız karışır bi kız için herşeyi yapacağınızı sanırsınız... iyisiyle kötüsüyle liseyi arkadaşlarınız dostlarınız sevdiklerinizle birlikte tamamlarsınız..artık üniversiteli olma zamanı gelmiştir.. filmlerde görüdğünüz çevrenizdekilerden duyduğuz üniversite hayatınıı dört gözle beklersiniz.memleketinizde değilde dışarda okumak istersiniz çünkü hayaller öyledir..yazarsınız tercihlere farklı yerleri bir heyecan peşinde koşarken...gitme günü gelir yaklaşır.. ama içiniz buruklaşmaya başlar.. gideceksinizdir ailenden ,dostlarından, sevdiklerinden ve toprağından ayrılcaksındır. ayklarının üzerinde durmamışsıdır hiç. ama artık durmak zorundasındır. ve son gece gelir çatar evinde.. sabaha kadar uyku tutmaz .. ve sabah şafak söker..artık gitme zamanı gelmiştir.herkesle vedalaşırsın teker teker yüzünden sahte gülücükler dağıtarak etrafına.aslında biri dokunsa dökülecektir yaşlar gözlerinden..kendinizi zor tutarsınız arabaya binene kadar.. ve araç hareket eder ... tutuğun yaşları daha fazla saklıyamazsın içinde süzülür yanaklarından birer birer... işte artık yalnızsındır ve ayakların yere sert bi şekilde basar..o çok istediğiniz yeni hayat önünüzdedir artık. İşte artık dostluk kardeşlik yoktur. iyi niyet kötü niyet duygusallık aşk vb hiç birşey yoktu yeni hayatta.. bunları öğreninceye kadar bayağı bi canınız yanar... hayttan nefret edersinizz.. ama yaşamak zorundasındır. okumak zorundasındır.. herşeye herkese rağmen hayat senin hayatın kimseyi ilgiledirmez... yaptıklarınızdan asla pişman olmayın yanlışsa ders çıkarın doğruysa devam edin ... bol şans..
mehmet burak
YORUMLAR
Mehmet bey,duygularınızı apaçık yazmışsınız,dürüstçe.Her halde öğrenim hayatınız gurbette geçiyor,veya geçti.Benim iki oğlum da gurbette okudu,biri hala okuyor son sınıfta .Siz dürüst olursanız Rabbim yardım eder, saygılar.