- 798 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FARKINDASIZLIK.............
Bu akşam iş çıkışı kısa sürelide olsa , yine değişik ortamlarda bulundum,hani bazen değişik coğrafyalar derken bu kez değişik insanlarla birebir konuşmalarım oldu.
Zaman zaman çok neşeli sohbetlerimiz,zaman zaman da duygusal anlar yaşadığım oldu.Karşılaştığım bu insanlar hep benim dostlarım,arkadaşlarımdı.
Fakat beni etkileyen konuşmalarımdan biriyse,henüz 37-38 yaşlarında olupta,yaşamında aradığını bulamamış,tüm hüzünleri sonuna dek yaşamış,mutluluk arayışları içerisinde olupta,içerisinde tekrar bir yanlışlığa düşerim korkusunu hep yaşayan bir arkadaşımla yapılandı.
Kendisi oldukça gösterişli ve güzel bir bayandı.Fakat bu güzelliğinin farkında değil veya farkına varmak istemiyordu.
Mutsuzdu,karamsardı,yaşamdan beklediği bir şey kalmamış gibi hareket ediyordu.
Bir süre konuştum onunla,bir şekilde yaşam da kendisinin var olduğunu,kendisinden başka olmadığını aklına yazmasını istedim.
Kendisi varsa,bir başkasının var olduğunu,Kendisi olmazsa başkasının olmayacağını fısıldadım kulağına.
VE devam ettim fısıldamaya ---- SEN farkına varmadığın çok şeye sahipsin ve senin farkında olmadığın bu özelliklerin için kaç kadın senin yerinde olmak isterdi biliyormusun,
SEN bilginle,kültürünle,toplumda duruşunla ve açığa çıkarmadığın güçlü duygularınla,kaç erkeğin senin gibi bir eş e sahip olabilmek istediğini biliyormusun
SEN kaç erkeğin +İŞTE BENİM EŞİM DİYE+ çevresine gururla tanıştırabilecekleri senin gibi bir kadınla evli olabilmeyi düşlediklerini ve bunu hep özlediklerini biliyormusun.
ASLINDA,sahip olduğun bunca meziyeti ben görürken senin nasıl görmediğine şaşıyorum,
SEN kendini henüz keşfedememişsin,
HAYDİ şimdi tam zamanı kendini keşfetme zamanı,git bir bak aynaya ve kararını ver.Bu aynada yansımasını gördüğün güçlü,güzel kadını tanımaya çalış ve kim olduğunu düşün , VE anımsayınca beni ara lütfen ----- ..
EVET DOSTLAR bir şekilde bir yaşam ögeleri çıkıyor karşımıza ve biz onları var edebildikce,dertlerine çözüm bulabildikçe,BİZDE VAR OLUYORUZ,onlar gibi...........SAĞLICAKLA KALIN....................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.