- 2150 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MASUM BEBEK
’Ablacım bir şey sorabilir miyim ’ dedi minik meleğim. Sorabilirsin tabi tatlım , dedim. önce başını hafif öne eğdi ,okyanus gözlerini gözlerimden kaçırdı , vazgeçmiş gibi görünüyordu.. anlaşılan aklına takılan ve önemli bir soruydu. ’seni bekliyorum bir tanem’ dedim. ’şey,ablacım LEYLA ANNEM nasıl biriydi ?!’ dedi. bu soruyu beklemiyordum. soruyu sorduğu anda ne yapacağımı şaşırdım. çünkü büyüdüğünde bu soruyu sormasından korkuyordum, -herkes gibi-... bu soruyu sorduğuna göre büyümüştü ALEYNA.. yavaş yavaş her şeyin farkına varıyordu.. içinde hissettiği boşluğu doldurabilmek adına bu soruları soruyordu. 7 sene öncesine götürmüştü beni bu soruyla, 7 sene önce bugün yani 29 Aralık 2002 bir Cuma gecesiydi yanılmıyorsam... annem ve ben minik meleğimizi görmeye gidiyorduk.dayımdan kızının güzelliğini dinleye dinleye yolu bitirmiş Çengelköy’deki evlerine gelmiştik.eve girer girmez ilk işim yengemi görmek olmuştu ,kucağında minik Aleyna’m okyanus gözlerini açmış etrafı izliyordu. o gece çok eğlenmiştik. Ailenin saadetini video ya çekiyor , Aleyna’nın gülücüklerini kaydediyorduk. 3 günlüktü henüz , dünya ile tanışalı 3 gün olmuştu... ne kadarda masum , ne kadarda ürkek bakıyordu bizlere.. herkes yorgundu , artık uyku vakti gelmiş , birbirimize iyi geceler dileyip yarın devam ederiz diyerek yataklarımıza girmiştik.. sabah olmuş , gözlerimi açtığımda kulaklarıma ağıt ve ağlama sesleri geliyordu , yatağımdan nasıl çıktığımı hatırlamıyorum kendimi evin salonunda buldum.. ben neler olup bittiğini idrak etmeye çalışırken karşımda büyük kuzenim beni uyarmaya çalışıyordu sadece ’sessiz ol ve Aleyna’nın yanına git ablacım , uyanırsa göz kulak ol , malesef Leyla yengemizi kaybettik’......... şaka olmalıydı bu , daha 6 -7 saat önce beraber kameraya poz verip , eğlenmiştik.. nasıl olabilirdi bu ? -hala aklım almıyor ya- aniden gelen bir rahatsızlık yengemizi bizden alıp ebediyete yolcu etmişti.. ardında 3 melek yavru bırakıp gitmişti yengem... işte Aleynam da onlardan bir tanesi.. yaklaşık 3 sene bizimle beraber kaldı.. bugün de bizde misafirdi.. şimdi 7 yaşında Aleyna’m aslında o hep benim gözümde 3 günlük.. hiç büyümesin istiyorduk , ama o sorduğu sorularla adeta ben büyüdüm artık diyordu.. sorusunu ’tıpkı senin kadar güzel , tıpkı senin kadar iyi yürekliydi bir tanem diyerek yanıtladım.. aldığı cevap onu memnun etmiş olcaktı ki yüzünde bir tebessüm belirdi ve yatağına gidip uyudu..
Nur içinde yat canım yengem, 3 bebeğin önce Allah(c.c) a sonra bizlere emanet.. seni çok seviyoruz..
YORUMLAR
gözlerim yaşardı ve göz yaşlarımın akmaması için dakikalarca sıktık kendimi ama olmadı tutamadım gözyaşlarımı,bu yürek burkan olayda,Allah rahmet eylesin...
saygılarımla
kübRanuR paLa
Yürek burkan bir anlatimdi, iki damla gözyasi yakarak indi yanaklarimdan... Allah rahmet eylesin...
selam ve dualarimla