HİSSEDEN YÜREK,ÇABUK TEKLER...
Hassas bir ruh yapısına sahip insanların ömrü genelde kısa oluyor gördüğüm kadarıyla.Derinden hisseden,duyguları yüreğinin merkezinde var olan ve sanatçı bir ruha sahip insanların yüreğinde izler kalır silinmezcesine.Bu hisler onun bedenini olumsuz yönde etkiler.Hisseden yürek çabuk tekler. Fakat elde olan bir durum değil bu derin iç çekişler,hissedişler.Sadece yaradılış özelliği ve çocuk yaştan itibaren yetişme tarzı olarak düşünüyorum.
Yüzeysel olmayı öğretemeyiz yüreğimize bu saatten sonra.Yapraklar dökülürken sonbaharda,bir iç çekiş başlar solan ufuklarda.Yağmurda bakın bir gece vakti yıldızlara,siyahi makama.Hissetmiyorsanız hiç bir şey,söylenecek sözüm yok başka.Sim siyah geceler bazı insanlar için hep uyku ifade eder.Oysa şairane ve sanatçı ruhuyla düşünenler için farklıdır.Geceler hüzündür,geceler nice eserlerin sebebidir bu doğrultuda.
Her insanın duyumsaması,hissedişi ve yüreğinde bıraktığı izler farklıdır..Hisler,duygusal insanların mehtabıdır.Eğer çok duygusalsanız,etkilenebilen bir yapıya sahipseniz,yaşamınızda vereceğiniz hayati kararlar için geceleri seçmeyin.Yanlış kararlar vereceksinizdir emin olun.Vereceğiniz kararlarda mantık da olmalıdır zira.
HAZAN
2010
YORUMLAR
Yıldızlar benim arkadaşımdır.Hele gece saat 02.00-03.30 civarı tam penceremin karşısında parlak bir yıldız var,o benim yıldızım.Her gece perdemi aralar onunla konuşurum kendi kendime...Bazende korkarım,görenlerin bu kadın her gece böyle nereye bakıyor demesinden...Geceler hüzündür benim için...Güzel bir yazı kutlarım.Sevgilerimle.Sevgi