- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 6
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 6
Bölüm-6
Kaldığı Yerden Devam
Adresi sen olmadığı halde sana yazılan yazılara devam ediyorum. Tıkandım artık şiir yazmayı bırakıyorum dediğim halde, bir tane yazdım iki tanesini de düzeltmeye uğraşıyorum. Sen gelinceye kadar onlarda bitmiş olur. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, Artık Sevda Çiçeğimi mezara gömdüm. Onun için son şiirimi de yazıp o faslı kapattım. Bu yazıları senin hoş görüne sığınarak yazıyorum. Ve de senden izin almadan. Bir şiirimi parantez içine aldığım yazılardan oluşturdum. Dün akşam internette şiirlerimin okunduğu sitede yarısı yırtık resim isimli şiirimin ön plana çıkarıldığını gördüm. Bu gün sana mesaj çekerim. İlk yazdığım bölüm için senden gerçekten özür dilerim.
11.12.2005.Pazar
Sesini duymak güzel şey de, anlatacaklarını anlatamaması hiçte güzel değil. Hele benim gibi telaşe müdürü olursa iyice kötü, neyse boş ver en iyisi İstanbul’a gelişini beklemek. Yavuklusunu askere gönderip, asker yolu bekleyen nişanlı kızlara döndüm. Buda işin başka bir yönü. Karşımda oldun mu anlatmak istediklerimi daha rahat anlatırım. Biraz evvel benimkiyle çok kötü kavga ettim. Evvelden üzülüp takıntı yapıyordum ama artık kale bile almıyorum.
14.12.2005.Çarşamba
Kitap her şeyi ile bitti ama sıkıntılı güneler bitmedi zoru başarmak için şartları daha fazla zorlasak ta sonuç sıfıra aıfır eşitlik elde var sıfır. Buraya kadar hep ben anlattım şimdi sıra sende yorum bekliyorum.
Bu şiir sana
Dilek
Üç güzelliğe ihtiyacım var
Bir;
Senden, senin için izin istiyorum.
Bir Pazar gününden üç saatini.
Verir misin bana?
İki;
Eğer hava güneşli olursa,
Topkapı’ya gitmek isterim seninle.
Üç;
Bir de eski kitap pazarı kurulursa,
Zamanı seninle yaşamanın.
Keyfine doyum olmaz.
Benim için hayat bu.
Sen kitaplar ve ben.
Bir de fotoğraf makinem.
Dileğim dilektir ki,
Vermeyen zenci.
Sen hangisisin.?
Zenci mi?
Yoksa?
Beyaz mı?
17 Aralığı/ 18 Aralığa bağlayan gece yarısı
Cumartesiden pazara 01/30
YENİ YILA GİRERKEN NEVA’M
Her şey gönlünce olsun.
31.12.2005.Cumartesi Saat 23/30
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.