- 698 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜZEL AMA SAHİPSİZ KENT
Bir varmış, bir yokmuş…Allah’ın kulu çokmuş, çok söylemesi günahmış…
Evvel zaman içinde kalbur saman içinde…Develer tellal iken eski hamam içinde..
Var varanın, sür sürenin…Vay haline destursuz bağa girenin…
YORUMLAR
"Her şey bu düzen içinde devam ederken, herkes halinden son derece memnunken (iyi şarkı söyleyenler ve bilgeler hariç ) bu düzene birleri çomak sokmaya başlamışlar.
Bu kişiler derhal düşman ilan edilmiş. İlahlar ve ilaheler gazaba gelmiş. Bunların şarkıları göz ardı edilmiş, dile getirdikleri aksaklıkları eleştirileri silinerek gözden kaçırılmış.
Ama onlar şarkılar adına, nota adına, ses adına, dil adına, üslup adına ve sanat adına bu devlere onların işbirlikçisi şişirilmiş balonlara kafa tutarak savaş açmış.
Şehir halkı gülmüş. Cürmünüz ne ki kafa tutuyorsunuz demişler. Beyhude bir çırpınış. Kimse devlerle baş edemez. Tıpkı Don Kişot’un yel değirmenleriyle savaşması gibi.
Ve sitedeki teba bu kişilere selam bile verememişler. Gazabı üzerlerine çekmemek adına.
Ama bilmezler ki yaşayan sadece Don Kişot olmuş. Selam Don Kişot’a."
milenyumda artık masallar da gerçek ....:) harikasınız değerli hocam ...gönlünüze sağlık...eğitimin bilincin arttığı bir çağda kişisel çıkarlar uğruna yanlışa özendirme tutumları insanlık kalitesinin düşmesi buna bağlantılı düşünce kirlilikleri edebiyatı sanatı yaşam kalitesini olumsuz yönde etkilemekte ne yazık ki ...ve hiç bir şey çaresiz değil elbet...bu konuda topluma çıkarsız hizmet edecek düşünen bilinçli beyinlere fazlasıyla ihtiyaç var... kutlarım yürekten değerli çabalarınızı saygıdeğer hocam...
sevgim saygım her daim tebriklerimle...
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 2/7/2010 12:02:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
mehmet özdemir
çalakalem yazdım... düzenlemedim bile..hatalarım affola...
mücadeleci bir insanım..ee burcum akrep.. düşer yine kalkarız..
ama ilk defa yoruldum... bütün çabam şiir,edebiyat ve sanat için..
ama kimsenin umurunda değil..
kimse destek çıkmadı... destek verenler de maille..mesajla ya da başka şekillerde dile getirdiler desteklerini..
hakaretler gördüm...
en son üzüldüğüm şey... yazdığım bir yorumun silinmesi..
daha önce de silinmişti..o zaman biraz hak vermişim.. hedefta şiir değil başkaları vardı..
ama bu sefer sadece şiir vardı...kırıldım...küstüm...yıldım...usandım...
ve kahrettim... destek de yok...
çekiliyorum...
meydan devlerin...
ya da timurun filleri..
kader adalet eder...
saygılarımla..