- 1254 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EN KOMİK GERÇEK OLAYLAR
GOOGLE’DEN BLOGCU HASAN SANCAK
BLOGCU NOTER ONAYLI RÜYA
Başınızdan geçen en komik olayların kitabını çıkartacağız. Şüphesiz başınızdan çok komik olaylar geçmiştir. Bu olayların insanlar tarafından okunmasını, duyulmasını, yayınlanacak kitapta yer almasını istiyorsanız; yapacağınız tek şey adınızı ve soyadınızı, adresinizi ve başınızdan geçen bu olayı yazarak bizi bilgilendirmenizdir. Nasıl güldürmek istiyorsanız serbestsiniz. Yazılarınızı bekliyorum...
Size bir telefon kadar yakınız
ANNEN ÇOK İYİYMİŞ. HİÇ MERAK ETME
22.04.2003 tarihin de Samsun Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları bölümünde sezaryenle doğum yapan bir bacımız devamlı sızlanıyor. Of anam! Of anam! Beyi de bir aşağı bir yukarı koşuyor. Onun isteklerini yerine getiriyor. Kadın tekrar
Of anam. Of anam diye bağırmaya başlayınca... Fırıncı olan kocası kendisine cevap veriyor. Cep telefonuyla anneni aradım.
ANNEN ÇOK İYİYMİŞ.HİÇ MERAK ETME!..
HAYIR, BEN ABLASIYIM
23.04.2003 Çarşamba Günü 19 Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Şazen Kundak (Asistan) onun yanına bir hasta geliyor. Elinde de bir tas mısır çorbası var. Ameliyat olan hastaya bu çorbayı içirebilir miyim? Diyor. Doktor hanım da o ora birisiyle konuşuyor. Bir taraftan da onu dinliyor. Hayret eder bir şekilde. Hanım sen deli misin?
Cevap Hayır. Ben onun ablasıyım.
ALO BABA BEN CEBRAİL!
24.04.2003 PERŞEMBE Günü Eşim Gülten Sancak 19 Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde ameliyat oluyor. Biz de sıkıntılı bir şekilde onun oradan sağlıkla çıkmasını bekliyoruz. Bu arada 5–10 metre ilerde bir kişi babasını arıyor. Babasına sesini yetiştiremiyor. Birden cep telefonu karşıda çalmaya başlıyor. Babasının kulakları duymuyor. Evlat başladı babasına bağırmaya.
Alo Baba Ben Cebrail, Ben Cebrail!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.