- 3442 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
Sahte Seni Seviyorumlar
Dikkat ettiniz mi ne kadar çabuk harcıyoruz sevgileri. Hangi siteye girsem o kadar çok sevgiden bahseden var ki. Duvarlarda, ağaçlarda, defterlerde, mesajlarda ne çok “Seni seviyorum” haykırışlarınız var.
Her yere yazıyorsunuz. Herkese söylüyorsunuz. Her zaman kullanıyorsunuz.
Bence bu sözü vakit geçirmeden sevdiğinize söyleyin. Ama bu kadar da yozlaştırın, basitleştirin, her önünüze gelene “Seni seviyorum.” deyin de demiyorum.
Sevgiler mi basitleşti, duygular mı yozlaştı? Çok çabuk sevip, hemen de bıkıyor muyuz acaba? Şimdiki “Seni seviyorum!” sözlerinin ömrü bir kelebeğin ömründen daha kısa gibi gelmeye başladı bana.
Sevginizi saklayamıyorsunuz, evet de... Fakat özelliğini de kaybettiriyorsunuz sevginizin. Sanki her mesaj sonunda mecburiyetten yazılması gerekiyormuşçasına (S.Ç.S.) yazılıyor.
Bu söz özel olmalı. Her anda söylenmemeli ki anlamı olsun.
Sevginizi saklamayın, içinizde de yaşamayın, “Seni seviyorum.” demekten korkmayın derken yüzünüze maske takın, o da size kalkan olsun da demiyorum.
Sadece sizin ve sahte sevgilinizin değerini düşürmüyorsunuz; sevmenin değerini de yerle yeksan ediyorsunuz.
Öyle bir cümle kuruyorsun ki, sanki buz tutuyorsun O “Seni seviyorum” dediği anda. Bütün cazibesi, bütün karizması yok oluyor. Sanki bana değil de başkasına söylüyormuş gibi hissediyorum.
Senin duygularının bir anlamı var. Bu kadar basit olamaz. Sen, severken yüreğine yazmışsın bu aşkı. O, sadece bu sözü söyleyeni seviyorsun zannedip aklınca seni mutlu ediyor. Duygularını sana adıyor! Bu kadar basit mi? Sana sıradan bir “Seni seviyorum” diyerek üzerine düşen bir görevi sanki yerine getiriyor. Senin yüce duygunu ne kadar da hafife alıyor.
Bu sözü söylerken o kadar içten olmalı ki, kış güneşinde bile yüreğinde ılık rüzgârlar estirmeli.
Kalp şekilleri arasında yazılması neyi değiştirir ki? Taş gibi soğuk, gülümseyerek söylemeniz ne fark eder ki? Takım elbiseden daha resmî. Buğulu gözlerle telaffuz etseniz ne yazar? İçten olmadığı besbelli…
Tamam, yüreğinizde bir yerlerde sevmeye karşı bir iştah, bir açlık var. Ama bu açlığın reçetesi bol bol “Seni seviyorum.” demek mi? Kalp resimleri mi? Hüzünlü şarkılar mı? Ayrılık ağıtları mı?
Yok yok almayalım. Dağlara taşlara yazdınız ama yine de sevmiyorsunuz değil mi? Sevginizin anlık olduğunu diyemiyorsunuz. Bunu bile kendinize itiraf edemiyorsunuz.
“Seni seviyorum.” sözleriniz bol… Herkese yetip de artacak kadar bol…
Tutunamıyor kalbim böyle yapmacık kaygan zeminlerde.
Neden sevgiler bu kadar sahte, bakışlar anlamsız? Neden gerçek sevgiler can çekişmekte? Her sevginin altında bir çıkar var... Can çekişiyor aşklar. Çok kızıyorum sahte sevgilerini bize gerçekmiş gibi yutturmaya çalışanlara.
Belki dil ile değil kalp ile sevginizi söyleme vakti gelmiştir.
Sözüm, gerçekten sevenlerin meclisinden dışarı
Sahiden seviyorsanız “Seni seviyorum.” deyin.
Sahte olmasın sevginiz. Sahte olmasın “Seni seviyorum.” deyişiniz.
YORUMLAR
SEVGİLER PAZARA KADAR DEĞİL,MEZARA KADAR OLMALI....
HER ŞEY SANAL ORTAMDA KALMAMALI...TEŞEKKÜRLER....
sevgidamlalarim
EVET ARKADAŞIM ÖZELLİKLE AR VE NAMUSU OLMAYAN BASİT İNSANLAR SENİ SEVİYORUM DİYE BURALARDA ÇOK DOLAŞIYOR O KADAR BASİTLEŞTİ Kİ ARTIK SEVMELER ANTOLOJİDE VE BURALARDA GEZİNEN RABİA ŞAHİNDE BU LAFI AĞZINA SAKIZ EDİNMİŞ HALBUKİ KENDİSİ BURALARDA ERKEK PEŞİNDE KOŞAN BİRİSİ İMAM NİKAHI İLE YAŞADIĞI KİŞİ DE ONU SAHTE LAFLARLA NE GÜZEL ALDATIYOR HERŞEY LAYIK BÖYLELERİNE YAZIK OLUYOR BU SAYFALARI EDEBİ ANLAMDA KULLANAN KİŞİLERE ONLARI BURALARDAN SOYUTLAMAK GEREKİR AHLAKSIZLIĞI SEVMEK ZANNEDİYORLAR KENDİLERİNİ ALDATIYORLAR RABBİM ÖYLELERİNİN CEZALARINI VERİYOR ZATEN AMA FARKINDA BİLE DEĞİLLER SADECE KENDİLERİNİ GÜLÜNÇ VE ADİ DURUMA SOKUYORLAR...ÖYLELERİNİN SEVMELERİ SEVMEK DEĞİL NE OLDUĞUNU ANLARSINIZ ARTIK CANIM...
sevgidamlalarim
Yazdıklarınıza içtenlikle katılıyorum. Bence " seni seviyorum " bir mahremiyeti olmalıdır
Bir ailede , evlatlarını anne ve baba aynı derecede sever. Ancak bu duyguları baba daha az dışa yansıtır.
Bu bağlamda seven yürekten senmeli Kardelen çiçeği gibi. Seven hergün 24 kez bu sözcüğü pelesenk etmez. Belirttiğiniz gibi Bu sözcük de uluorta her yerde kullanılmamalıdır Sanki bu söylemde de erezyon var ,dejenere olmuş intıbası var.
Yürekten kutluyor saygılar sunarım Esen kalınız
sevgidamlalarim
Belkide haklisin demek isterdim biraz gercegi saf disi birakip kendimze yalandan dogruluk payi cikartmak isterdim ama
sevgili yazar öyle bir kaleme almiski tali büyük yalani
kacacak bir yer bulamadim o yüzden dogru sözun karsisinda terdüt etmeden egiliyorum
sevgili kalem dogru diyorsunuz
seni sevyiyorum nede yalan oldu degilmi gunumuzde
sana asigim helde bu söz cölerden direndi asirlarca ve sonunda teknolojinin akibetine yenilidi
sen benim askimsin
ilk askimsin
ve yarin baskasinada asik olabilirim
evet sana asigim askimsin
ama bennnnnnnnn YANI BENCILIGIM DAHA ÖNEMLIDIR
yani günümzdeki askda sevgide budur ve kocaman bir hicdir
eyvallah sevgili kalem
beni yine söyletiniz helal olsun oysa ben laf edemyen biri diye kendimi tanirdim
gercek konulari görunce iyi cosuyormusum
sayenizde
eyvallah usta kalem
sevgidamlalarim
ZAMANINDA BİR KARA SEVDA GEÇİRMİŞ AŞIK OLARAKGERÇEKTİRKİ YAZINIZI TAKTİR EDİYORUM VE TAKTİR ETTİKLERİMİN İÇLERİNDEKİ İNSANLAR ARASINDASINIZ VE YAZINIZA TAMPUAN VERİYORUM SEVGİ İLE SAYGILAR SELAMLAR EFENDİM,,
sevgidamlalarim
Yazınızı okuduktan sonra ; seniseviyorum daha bir anlam kazandı bundan sonra bana söyleyenleri daha iyi analiz edeceğim veya ben söylerken bol keseden atmayacağım. Çok güzeldi can-ı gönülden kutluyor saygı ve sevgilerimle puanlıyorum...
sevgidamlalarim
sevginin bol kulanımlı alanlarına sitemler yerli yerinde.
hele hele seni seviyorum sözcüğünü aşk aşık olmanın
belirtisi olarak söylenen durumlarındada yerden göğe kadar haklısınız.
ama bütün sevgiler bundan ibaret değil diye düşünüyorum...
ama sizin belirtiğiniz ve açık ça karşı çıktığınız şekilde
yozlaştırılması hususundada sizi kutluyorum...
yüreğinizin sesi olmuş güzel yazınızı kutluyorum...
sevgidamlalarim
İçten söylemeli dilden değil
seni seviyorum derken bakışların imza atmalı sevginin altına
seni seviyorum demeye korkmadan yüzler kızarmadan yalan olmadan
menfaata dayalı olmamalı sevgi sadakatla perçinleşmeli
güzel bir yazıydı elinize sağlık
........saygım sonsuz.
sevgidamlalarim
sevgidamlalarim
sevgidamlalarim
Yazılanların tümüne, virgülünden noktasına kadar katılıyorum.Ve yazarı da candan kutluyorum.
Eğer birşeyler hissedilmişse bunu hiç ertelemeden ve düşünüldüğü şekilde söylemek en doğru olanıdır.Ancak; günümüzde dillere pelesenk olmuş, bir merhabanın hemen ardından seni seviyorum demeler böylesine ucuz olamaz. Sevmek güzel. Ve gerçekten seviliyorsa korkmadan söylenmelidir o iki sözcük.Hem de göz bebeklerinin ta içine bakarak. Mermi gibi delercesine.Gel gör ki
tanışmadan 1 saat sonrasında aşkım, canım, hayatım, sevgilim ....... var olması muhtemel sevgilerin temeline en baştan dinamit atıyor.Ne zaman sevdin, nasıl sevdin, nasıl aşık oldun be adam.Ne yazık ki söyleniyor belki de bir elini tutabilme belki de bir buse uğruna.Adı sevmek oluyor.Ucuzluyor ve inim inim inliyor sevdalar.Gerçek sevilerin yerini düzenbaz sevişmeler alıyor.Riyakarlık kol geziyor.Ve bazen de bu sevilerin adını düzeyli beraberlik alıyor.Yer ve zaman değiştirerek. Aslı ile sureti karıştırılıyor sevgilerin.
Konu uzun ve derin.Sayfalar dolusu yazılması ve de dilin söyledikleri ile yüreğin söylediklerinin sorgulanması gereken bir konu.Sıkmama adına bu kadar yeter diyor,
Yazarı kutluyor ve saygılarımı sunuyorum.Ne mutlu böyle bir anlayışa sahipsiniz.
sevgidamlalarim
Şair hergün bir mezarın başında, gözleri yaşlı, en içten duygularla seni seviyorum diyenlerde var. Nasıl olursa olsun o sesi duyabilmekte. Kusura bakma yazınla bir alakası olmadı herhalde. Gönlümden bunlar döküldü. Saygılar. Sevgileriniz mavi bir gülle devam etsin.
sevgidamlalarim
can.er
Yüzünü hiç görmeden Ferhat'ın Şirin'e sevgileri...
Diyeceksiniz ki, mistik sevgi...Her aşkın, sevginin erek noktası o değil mi?
Saygılarımla.
sevgidamlalarim
takdirleri yüksek derece olan bir yazı idi değerli dost kalem...
''Seni seviyorum'' özden denmeli ve devamlılığı olmalı... Her yürek yeterlice sevemese de, kendini sevdirmeyi öğrenmeli...
Aslında bu konuda yazılacaklar çok. Siz sevgi yoluna yeterince yadınlık olmaya çalışmışsınız... Dost yüreklerin aydınlığınızdan
faydalanmaları arzusu ile...
Kutluyorum emeğinizi, alınterinizi ve birikimlerinizi değerli dost...
Selam olsun engin yüreğinize gönül dostumuz...
Saygı ile...