- 1898 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Domuz Gribi Gerçeği
Domuz Gribi
Öncelikle grip denilen enfeksiyonun her gün farklı kimlik alarak çoğaldığını sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü bu konuda ne kadar fazla bilgi sahibi olursanız bir o kadar da sizler benim doğrularımı katılacaksınız. Aksi takdirde maalesef bildiğiniz doğrularla ilerlemeye devam edeceksiniz…
Bugünlerde Dünya’yı saran ve ne olduğu bilinmeyen hatta tam alarak bile bir bilimsel isme sahip olmayan , “H1N1” denilen ve domuz gribi gibi garip bir isimle adlandırılan bir hastalık virüsün piyasada yayıldığı söyleniyor…
Domuz gribi denilen bu hastalığa inanmıyorum nedeni ise çok acık ve net…
Yıllardan beri bir veya bir kaç ülkenin maddi çıkarları için diğer ülkelere açtığı sağlık savaşlarını az çok biliyorsunuz...
Bundan seneler önce "Deli Dana" ismiyle ortaya atılan bir hastalıktan dolayı milyonlarca büyük baş hayvan telef edildi.
Daha sonra hastalık nasıl bir şekil aldı ise bir kaç sene içinde belkide daha kısa sürede ortadan kalktı...
Yine aynı şekilde bir kaç sene önce "Kuş Gribi" ismiyle ortaya atılan bir hastalıktan dolayı milyonlarca belkide daha fazla kuş türü yok edildi,onca hayvanın canı bir hiçe sayılarak...
Bu kadar hayvanı telef ederken doğal dengenin şaştığı ve sonrasında daha kötü olayların olabileceği veya en önemlisi de öldürülen onca hayvanında bir can taşıdığı hiç düşünülmedi..
Neyse sonunda Deli Dana gibi Kuş Gribi virüsünden de kurtulduk deyip arkamıza yaslanacakken ortaya yeni bir virüs ve doğal olarak da yeni bir hastalık olduğu söylentileri çıktı...
Yeni hastalığımızın ismi "Kırım Kongo" yani yine bir hayvandan insana geçen bir virüsün yol açtığı bir hastalık.Bu defa baş rolde ufak bir hayvan olan Kene var...
Enteresandır bu defa senaryoda değişti ve söylenenlere göre Kuş Gribi aslında ,kuşların keneler ile beslendikleri için kenelerde bulunan bir hastalığın önce kuşa daha sonra ise biz insanlara geçtiği şeklindeydi...
Yeni senaryoya göre anladığınız üzere kuşların hiç bir suçu yokmuş tek suç kenelerde ve onca kuş boş yere telef edildi.Gerçi bu işe yabancı bir çok ülke çok sevindi nede olsa örneğin tavukların telef edildiği bir ülkenin beyaz et ihtiyacının bir miktarını karşılayacaklardı...
....
Evet geldik 2009’a;
Yeni bir yıl yeni bir senaryo daha...
Bu yıl senaryo da baş rolü bataklık hayvanı olan ve pis olarak bilinen domuz oynuyor,bu defa biraz daha mantıklı oynadılar nede olsa hastalıkların genel nedeni pisliktir...
Söylenenlere göre Domuz Gribi, ölüme yol açabilecek kadar büyük bir enfeksiyon ve insandan insana bulaşması çok rahat olan ağır bir hastalık...
...
Medya aracılı ile her konu gibi buda halka duyuruldu ve ne yazık ki halk bu dedikoduya inanır oldu...
En kötüsü ve açısı da ne biliyor musunuz ;diğerleri gibi bu defada bir çok ölüm olayları oldu ve bu olayların nedenin Domuz gribi virüsü olduğu söylendi,dolaylı olarak halk da buna inanmak zorunda bırakıldı...
Halk artık sokakta yürümeye korkuyordu hatta hastalık virüsünü kapmamak için hastanelere gitmez oldu,virüsü karşı bir aşının bulunduğu haberi çıkana kadar...
Bir sabah kalkıyorsunuz ve herhangi bir medya aracına baktığınızda karşınızda şöyle bir flaş haber; "Domuz Gribine Çara Bulundu" ve ardında da "Domuz Gribi Aşısı Yaptırsanız Hastalık Virüsünü Vücudunuza Almıyorsunuz"...
Çok geç olmadan bu konuda tam bir bilgi sahibi olmayan halk eskiden korkarak gittiği hastanelerde kuyruk oluşturmaya başladı nedeni ise sadece ölümden kurtulmak değil,eğer belli bir süre içinde aşı yapılmaz ise o süreden sonra aşı bulunamaz veya çok yüksek fiyatlara olurmuş...
Her şey yoluna girmiş ve ülkedeki Domuz Gribi vakaları azalmış ve ölümler azalmaya başlamıştı söylenenlere göre...
Bir kaç ay bu senaryoda oynandı ve ardında yeni bir haber ,yeni bir korku belkide yeni bir senaryo ortaya çıktı...
Haber aynen şöyle:
"Yapılan araştırmalara göre Domuz Gribi aşısı hastalığı azaltıcı hatta yok hastalığı vücuttan uzaklaştırıcı etkiye sahip;ama belirtilen yaş aralıklarına piyasada olan aşıları olurken yan etkilerini okuyunuz...
Bir başka yerde bir başka doktor ise her ilacın olduğu gibi bu aşının da yan etkileri olabilir ama bu konuya takılıp kalmayın çünkü çok düşük oranlarda yan etkileri çıkabilir şeklindeydi..."
....
Halk artık bir şeylerden şüphelenir oldu fakat haklı olarak kime inanacakları konusunda yine tereddüt yaşıyorlardı...
Bir çok kişi aşıyı yaptırdı.
Son günlerde Domuz Gribi vakaları azaldı ve halk yapılan aşının yararlı olduğunu düşünmeye başlamıştı ta ki yeni bir haber görene kadar.
Bu konuyla ilgili son haber;
Domuz Gribi denilen bir hastalık yoktur...Bu tamamen ilaç firmalarının ortaya attığı bir oyundur...
....
Kısaca söylemek istediklerimi toparlamam gerekirse,bir kişinin ortaya attığı bir yalan bir ülkenin maddi ve psikolojik çöküşünü sağlarken bir yandan da o kişinin yararına olup ekonomik güç kazandırır...
Medyanın her söylediğini dinleyip değerlendirelim ama her söylediğine inanmayalım ve araştırıp öğrenelim...
Eminim sizlerde artık kendinize şu soruyu soruyorsunuz ; Yeni virüs ve yeni senaryo olacak mı ?
Teşekkür Ederim...
Hasan GÜÇLÜ
www.hasanguclu.com/yazilar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.