- 671 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNYARGI
kastamonu araç lisesinden tosya ortalıca i.ö.o müdürü olarak atanmıştım...
okul müdür yardımcısı yerli ve çok sorunlu olarak bizzat akrabaları tarafından anlatılmıştı.
fkat gittiğim gün hayatımdaki en önemli dostumla kardeş olmuştum...anam babam kadar hakları vardır ethem ve hacer kalaycı çiftinin yaşamımda...
yine üçüncü yılımda mehmet furat diye bir edebiyat öğretmenim geldi...siyasi açıdan sol görüşlü ve erkek bir yapısı olan mehmete sağ iktidar bir sürü haksızlık yapmış..o da tüm ülkücüler ve sağcılara insan gözüyle bakmıyordu...
......birbirimizi tanımadığımız halde bana selam bile vermiyordu...ama benim ona kanım ısınmış onun dostum olmasını istiyordum..bir gün babası hastalanmış ve haftasonu rizeye gitmişti..telefonunu ortak dostumuz rafetten aldım..telefon ederek işi bitinceyedek izinli olduğunu söyledim..ihtiyacını sordum...çok duygusal olan furat ağlamıştı....
o günden sonra en büyük dost olduk..ömrüm o na feda olsun..
,,,balıkesirli hüseyin hoca beni ırmakta elle balık tutarken görünce çok çekinmişti...
soracaklarını tuzak sorularla soruyordu...hemen konuya girip bilmek istediklerini söyledim..kendimi açıkça tarif ettim boynuma sarıldı ve ogünden sonra dost olduk..
gençler sakın referansla hareket etmeyin..insanları kendiniz değewrlendirin...sakın ha...