- 747 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SORGULAMA
Sürekli değişen düya gündemi,küresel ısınma derken,bir şeylerle meşgul ettiler beynimizi.Kendi özbenliklerimizden uzaklaştırmaya çalıştılar .Yetmiyormuş gibi,medeniyet dersi vermeye kalktılar,işlerine gelenleri insan haklarından saydılar, işlerine gelmeyenleri ,insan haklarına aykırı kabul ettiler.Bunlar ki;İhtilalin çocukları ,daha düne kadar medeniyeti, kiloyla satın alanların uşakları.Altıyüz yılık, Osmanlı medeniyetinin beşiğinde büyüyüp asırlar boyunca el açtıkları topluma zarar vermeye başladılar.Gençliği ;flim,futbol ve fuhuş bataklığına sürükleyip özbenliklerine yabancı bıraktılar.Evlilik dışı birliktelikleri meşru sayıp medenileşmenin gereği kabul ettiler. Ünlü şairimizinde dediği gibi""Medeniyet dedikleri tek dişi kalmış canavar""Bu canavarlara kendi irinleri dar gelmiş olmalı ki;irinlerinde durmaz oldular, Özgürlük sınırlarını aşıp başkaların özgürlüklerini çiğnediler.
Bunlar ki:İhtilalin çocukları ,buhranlı yılların ezikliği yüzlerinden okunurken ,satın aldıkları güçlerle canları istedikleri yere saldırıyorlar.Katliamlar ve insanlık dışı hareketleriyle, milletlerin can damarını parçalıyor ve yaptıklarını özgürlük gereği sayıyorlar.İran,Irak,Afganistan,Pakistan,Azerbaycan,Türkiye diyaloglarını görünce gözleri açıldı .Ulusal islam birliği kuruluyor telaşına düştüler. Korkularından ne yapacaklarını şaşırdılar."Lawrensin sözü geldi akıllarına :""Onları bir birlerine düşürmedikçe ve kutsal saydıkları kitaplarını ellerinden almadıkça onları yenemeyiz""dediler.Bunun için yıllarca uğraştılar ama nafile.O kitap ki; başımızın tacı başımız kesilmedikçe tacını düşüremeyecekler.Yıllarca omuz omuza çarpışan kardeşleri bir birlerine düşürmeye başladılar bu sefer.Türk-Kürt davası yapıp medeniyet beşiğini sallandırdılar.Millet olarak çok yıprandık fakat benliğimizi kimseye emanet etmedik.Bırakın benlğimizi onlara emenet etmeyi ,atımızın yularını ellerine vermeye çekiniriz.Kürt olsun-Türk olsun kardeş olduklarını unutmayan ,aynı bayrağın ve aynı toprağın meyveleri olan bir gençlik var artık.
Türk’ün Türk’ten ve müslüman kardeşinden başka dostu olmaz diye düşünüyorum.Renk ve dil farklılığınıda milletimiz için bir kültür zenginlği kabul ediyor,kendilerini dünya devi sayan ,cücelerin oyunlarını kendi başlarına yıkacak kadar güçlü ve iradeliyiz kanaatindeyim.Özbenlik sorgulamasına gelince biz kim olduğumuzu biliyoruz.Onların telkinlerine kulak kabartacak kadarsağır değiliz....
Yüreğimle
saygılar
Sorgulama -1
Fikret EDİŞ
04/02/2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.