- 680 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR VEDA BUSESİ..
BİR VEDA BUSESİ
Sabah kapısı çaldığında mırıldanarak uyandı, tabi ki de bu saatte gelen bir misafir değil babasıydı. Geceleri nöbet tutan bin bir türlü insan ile uğraşan babası.
Evet babası polisti ve yeni nöbetten çıkmıştı. Ne güzel bir şey düşünsenize kapıyı çaldığınızda size kapıyı açan hayatta en çok değer verip sevdiğiniz kişi.
-günaydın. Hazırlan tatlım bende kahvaltı hazırlarım beraber kahvaltı edelim belki de bana dün gece olanları anlatmak istersin, dedi babası.
Kızı hazırlanmıştı. Fakat çok yorgun görünüyordu. ne dün gece olanları anlatacak hali vardı ne de o gün okula gidebilecek haldeydi.
Beraber kahvaltı yaptılar ve Mirana zorda olsa babasının anlattığı her şeye gülümseyerek cevap vermeye çalıştı.
Kahvaltısını zorla bitirip ve çantasını aldı kapıya yöneldi. babası anlamıştı onda bir problem olduğunu çünkü Mirana ne dişlerini fırçalamadan nede babasını öpmeden evden çıkmazdı.
Ayakkabılarını bu kez, her zamanki gibi hızlı giyemedi tam kapıyı kapatacakken seslendi.
-Bir şey unutmadın mı canım? Diye Mirana sadece dişlerinden bahsettiğini düşündü ve bir günden bir şey olmaz dedi. Çıktı evden servise bindi ve okuluna gitti. Öğlenden sonra okula babası gitmişti. Daha önce hiç olmayan sert bir şekilde ona niye burada olduğunu sordu.
-Beni öpmeyi unuttun içim rahat değildi geldim dedi.
Şaşırdı sadece öptü ve artık gidebileceğini söyledi. Babası arabasına bindi ve gözü arkaya bakarak eve gitti. İşe gitmek için hazırlanması gerekiyordu. Ancak kızını o halde gördükten sonra nasıl işe gidebilirdi bunun hesabını yapıyordu. Bu durumda ne var ki aslında diye düşünmek onun aklından bile geçmedi.
Mirana hayatı boyunca hiç ağlamamış bir kızdı babası için çok özeldi. Bundan önce ağlamamış bundan sonrada ağlatmayacağı için söz vermişti annesine. Mirana o anki durumu yalnızca annesinin ölümünden sonra yaşamıştı. Onun dışında hep mutlu, hoş görülü, güler yüzlü,sürekli konuşan bir kızdı.
Evet her şey aslında mirana için dün gece başlamıştı. Sınavları bitmişti ve rahatlamak için karne öncesi arkadaşlarıyla parti vermek istiyordu. Babası nöbette olacağı için evin uygun olabileceğini söyledi. Evet Mirana’ nın küçük ev partisi onların evinde olacaktı. Arkadaşları arasında o zamana kadar ayrım yapmayan Mirana o günde yapmamış bütün sınıf arkadaşlarını davet etmişti. Fakat o gece öğrenmişti ki en yakın arkadaşı eroin kullanıyordu evet onlar 10 senelik yakın arkadaştı lisede bile okullarını beraber seçmişlerdi. Hiç bir şeyleri ayrı gitmezdi mirana o gece arkadaşını gördüğünde sen yapıyorsan bende yapacağım dedi. Ne yazık ki arkadaşı da bu duruma itiraz etmedi ve izin verdi o gece aynı anda eroin enjekte etmişlerdi vücutlarına. Sabah Mirana ’ nın yorgun ve halsiz duruşu işte bunun yüzündendi. Okuldan sonra yine yapmak istedi.arkadaşı ona bu kez aşırı dozda eroin hazırlayıp vermişti. Mirana yine yaptı ve evde ölü bulundu mirana henüz 17 yaşındaydı ve eroin yüzünden ölen gençlerin arasında artık onunda ismi vardı.
Ne yazık ki babası da bu olay üzerine aklı dengesini kaybetti. Ona ne sorarsalar sorsunlar o sadece kızının kendisine verdiği veda busesini anlatıyor…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.