- 944 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EMİLİ'YE
Emili sevgili,değerli dostum...
Hayatıma gireli tam oniki yıl olmuş.Ne kadar güzel ve zevkli yıllardı anlatamam sana!Tanıştığımız günü hatırlıyormusun diye sorduğunda hatırlamıyormuş gibi davranıyordum ya,aslında hatırlıyorum..Dün gibi,üniversite birinci sınıfa gidiyordum sende sınavlara hazırlanıyordun..Size gelmiştik,karşımda ışıl ışıl gözlerle bana bakan şirin bir kız vardı..
Bu yıllar süresince Rabbime böylesi güzel dost verdiği için hep dua ederim...Kıymetlimsin biliyorsun değil mi?Ne zaman hayattan düşer gibi olsam yada nefes almak almakta zorlansam sen hep yanımdaydın..Belki en sert eleştrileri sen bana yapardın ama hep iyiliğim için olduğunu bilirdim,ve elimden geldiğince uygulamaya geçerdim:)
Yıllar önce yolladığın mailini hala okurum:"Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın... "Nereden çıktın bu vakitte" dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında; "Gözünün dilini" bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı... Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi köklenmeli hayatında; sen, her daim onun orada durduğunu hissetmelisin. ihtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli, kovuklarına saklanabilmelisin. Kucaklamalı seni güvenli kolları, ...dalları bitkin başına omuz, yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı... En mahrem sırlarını verebilmeli, en derin yaralarını açıp gösterebilmelisin; gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz... Onca dalkavuk arasında bir tek o, sözünü eğip bükmeden söylemeli, yanlış anlaşılmayacağını bilmeli. Alkışlandığında değil sadece, asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmeli. Övmeli alem içinde, baş başayken sövmeli ve sen öyle güvenmelisin ki ona, övdüğünde de sövdüğünde de bunun iyilikten olduğunu bilmelisin, "hak ettim" diyebilmelisin. Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi... Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş... Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin. Ve sen ağladığında, onun gözünden gelmeli yaş.."
İnan ki bu sözlerin hepsini yaşadım ve arka bahçemde sen inan ki koca bir çınar gibi durduğunu ve her zaman beni sabırla beklediğini biliyorum..
Hep aşkta mustaripsin biliyorum,sende kabul et...Aşk mantık kaldırmıyor...!!Beni,doğum günün de çok güldürmüştün..güzel bir gün geçireceğini düşünmüştüm,erkek arkadaşınla buluşacaktın.Bana verdiğin cevaba hala çok gülerim;nasıl geçti Emili günün...?Ya adam sorduğum sorular karşısında tropikal meyve ağacına dönmüş,yani bitti :)
Seni seviyorum dostum:aynı evde seninle yaşamak benim için ne kadar kıymetli zamanlar bilemezsin..
Seninle büyümek:hayatın tüm sancılarını gögüslemek....
Rabbim her şeyi gönlüne göre versin canım...
YORUMLAR
İnsanın böyle dostları olması ne güzel. Şanslı birisiniz. Muhabebetinizi devamı dileğiyle tebrikler.