- 1048 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EFKARLIYIM ÜLEN
‘’Ya çok efkârlandım. Bir sürü derdim var abi, sevdiğim kızı çok özledim. ‘’
Diyen bir çok genç erkek hemen içki içiyor ben anlamıyorum ki! Bu ne cehalet, sanki içki içince geçiyor sevdiği kız yanına geliyor, özlemi bitiyor ya beyefendi tutmuş içki içiyor o illet pis kokulu şeyi.
‘’ Borçlara battıkça batıyorum evin kirasıydı yok çocuğun harçlıydı falan ben ne yapıyım daha’’ Ben söyleyim içki iç kardeşim var ya borçların ödenir, çocuğunun harçlığıda ödenir ya ne çekiyorsun bütün bu dertleri değil mi yani hıh.
Hele birde içki içip eve gelen değişik bir yaratıklar var dış görünüş olarak aynı bize yani insanlara benziyorlar gerçekten konuşmaları falan görseniz insan zannedersiniz. Ama içlerini bir görün hayvandan daha aşağı derecede bir yerleri var. Neyse bu mahlukatların tarifini de yaptıktan sonra asıl konuya gelelim. İşte bu yaratıklar eve geliyorlar o yalvaran bir çift gözlere merhamet etmeden, acımadan bir zamanlar severek evlendiği o nadenim kırçiçeği gibi hanımefendiye dayak atıyorlar.
Yok yok ya biz niye kızıyoruz ki bunlara madem dış görünüşleri bize benziyor bize düşen içlerini de bizlere benzetmek. Gerçekten toplumumuzda içki içeni görünce hemen ayıplarız ondan iğreniriz bir güzelde içimizden söveriz eeee sonuç ne düzeldi mi? Yok!
Sen o an düşünsen belki benim sayemde bırakır da ahiretini kazanır hücrelerine işleyen haramların tövbesini yapar. Yok yok yok işimize gelmiyor.
Üzülüyorum içen herkim olursa olsun acıyarak bakıyorum. Belki çok iyi bir insan olabilir, içki içtikten sonrada kimseye zarar vermeyebilir. Ama birader düşünsene sana bir faydası var mı, neresi zevkli hah , geçiriyor mu içindeki fırtınalar.Gözlerimden melul melul yaşlar geliyor hele de sevdiklerimin bu halini görünce kızsam bir türlü sussam öyle ne yapacağımı bende bilemiyorum. Haykırmak istiyorum bu içki firmalarını yürüten insanlara vicdanları sızlamıyor mu o kadar insanı çukura yuvarlıyorlar.
Çok mu canın yandı? Çok mu derdin var? Ya sakin ol çık dışarı biraz yürü, ne biliyim suyla yıka ruhunu bedenini…
Offf aslında tek sorun imansızlık. Sen çocuğuna haramı, ahireti, cennet cehennem kavramlarını anlatma oda napsın nasılsa bilmiyor büyüğünce de işine gelmiyor arkadaş çevresi de ona göre oluyor. Sonrada en küçük yıkılışta hemen tekel bayiğe koşuyor.
Ben bunu içki içen bir insanı etkileyip de bırakmasını sağlamak için yazmadım. Sadece içimdeki kızamadığım birine bunları duyurabilmek için yazdım. Her ne kadar duyamasa da içimde öylece kalsa da…
İç iç iç seni de içerler yarın….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.