EY SEVGİLİİ!!
KORKULARIMI TERKEDİP SANA SIĞINDIĞIMDA DİNER SANMIŞTIM YAŞADIKLARIM,
HER KARANLIĞA BİR MUM YAKIP YOLUMU SENİNLE AYDINLATTIM..
SANA DUYDUĞUM SEVDANIN RENGİNİ HER GECE KIZILA BOYAYIP DENİZLERE ATTIM.
AYRILMAYALIM DİYE GECELERCE YALVARDIM..
UÇURUMUN UCUNDAKİ BENLİĞİMİ,
YÜREĞİNDE BÜYÜTTÜĞÜNÜ SANDIĞIM
SEVGİNE TESLİM ETTİM..
KALBİMİ YANGINLARDAN ÇIKARIP,
ELLERİNE VERDİMM..
BEN KENDİM ETTİM,
MUTLULUĞU SONSUZ ZANNETTİM..
GÖZLERİ GÖZLERİME KİLİTLENEN,SEVGİMİ YÜREKLENDİREN SEVGİLİ.. DİNLE SANADIR BU DİLİMDEN DÖKÜLEN DİZELER..
Yüreğime mühürlediğim ilk mutluluğum,ilk üzüntüm,ilk yalnızlığım,düşlediğim Her hayale sen diye başladığım,benim diğer yarımdın sen.tutunacak dalım yokken ağaç olmuştun bana,Yaslandım bir umutla sana..Dayanamazdımki sensiz olmaya,nefes alıp,yok oluşlarda kaybolmaya..Bİr zamanlar nefes gibi yakınken,mutluluk kadar cok uzaksın artık bana..Geceleri düşüyormuyum aklına,üşüyormu ellerin ellerimin yokluğunda..Gözlerin boğuluyormu hıçkırıklara.. Nasıl yaşanır bu sevda,geçip giden zamanların ardında,yakıp kavurmazmı hasret biziİ ,yiyip bitirmezmiyiz kendimizi,bu mu sevginin bedeli.. yanımızayken bilmezdik kıymetimiziİ,siliverirdik,atardık bir kenara günleri,yokluğunmu öğretmeliydi seni deli gibi sevdiğimi .Öyle hasretimki sana,kokuna,günahlarını bile unutturan masum bakışlarına,sen olmadan tutunamıyorum hiçbir dala,yaslanamıyorum hiçbir Ağaca..Sen Geliyorsun Aklıma,Yüreğin Emanettiİ Çünkü,Yakışırmı Bizim SevdamızaA..
Zaman derman Olur Kanayan Yaramıza,yazdıklarım Hayata Dair BELkilerim ASLINDAAA
YORUMLAR
Değerli yazar arkadaşım , sayın Sudamlam ,
Yazınız gerçekten harika.Kutlarım .Çok duygusal bir yazı okudum,etkilendim.Sizi tekrar tekrar kutluyorum.
Vahip AKSÖZ