- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LOLA............
UYKUSUZ GEÇEN BİR GECE DE DÜŞÜNCE FIRTINALARININ KORKUNÇ GİDDAPLARI , ÇAKAN ŞİMŞEKLER ARASINDA AYDINLANAN YÜREK SIKINTILARIMI YAŞADIM BİRBİR .
YAŞADIM , ÇOCUKLUĞUMU , YAŞADIM ÖZLEMLERİMİ , YAŞADIM GELECEĞİMİ .
ÖNCELİKLE , ÇOCUKLUĞUM VARDI GÖZÖNÜMDE.........
BİR CUMARTESİ AKŞAMIYDI , BABAM VE ANNEM HAZIRLIK İÇİNDEYDİLER . BELLİ Kİ BİR YERLERE GİDİLECEKTİ VE BEN HENÜZ 7 YAŞINDAYDIM UYUMAK İSTİYORDUM UYUMAKKKK .
BİR SÜRE SONRA ANNEMİN ---- HADİ BAKALIM , GEL SENİDE HAZIRLAYAYIM ---- SÖZÜ İLE İRKİLDİM . OYSA YAVAŞ YAVAŞ UYKU MODUNA GİRMEYE BAŞLAMIŞTIM BİLE .
EVET BİRYERLERE GİDİLİYORDU AMA NEREYE . DAHA FAZLA DÜŞÜNMEME GEREK KALMADAN ANNEM ---- SİNEMAYA GİDİYORUZ ---- DEDİ..BİRAZ SEVİNMEDİM DEĞİL HANİ ANCAK YA BEĞENMEDİĞİM BİR FİLM OLURSA DİYE DÜŞÜNMEDEN DE EDEMEMİŞTİM . HELE HELE KOVBOY VEYA TARİHİ SAVAŞ FİLMLERİ TERCİHİMDİ . Kİ BU TÜR FİLMLERİ GÖZÜMÜ KIRPMADAN SONUNA DEK İZLERDİM . HEMEN HAZIRLANDIM VE YAKIN OLAN YAZLIK SİNEMAYA DOĞRU YOLA ÇIKTIK .
FİLM BAŞLAR BAŞLAMAZ BEN HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMIŞTIM . UYKU MODUNA GİRMEK İSTESEMDE TAHTA KOLUKLARIN RAHATSIZLIĞIYLA BİR SÜRE FİLMİ İZLEMEK ZORUNDAYDIM . EVET UYKUMUN İYİCE GELMESİNİ BEKLEMELİYDİM , AMA ODA NE BU TÜR FİLMLERDEN HOŞLANMASAM BİLE , UYKUM GELMEMİŞTİ VE BEN FİLMİ DİKKATLE İZLİYORDUM .
VE BEN O FİLMİ SONUNA DEK İZLEDİM , ÇOK UZUN BİR SÜRE GEÇMESİNE RAĞMEN BEN HALA O FİLMİ UNUTAMADIM .
BEZAZ MELEK ---- LOLA ---- DI FİLMİN İSMİ .
ÜNİVERSİTE DE KARİYERİ ÇOK YÜKSEK BİR PROFESÖRLE , ÇOK GENÇ BİR REVÜ KIZININ İLİŞKİSİNİ İŞLEMİŞTİ FİLM .
BİR PAZAR GEZİSİNDE RASLAMIŞTI ONA VE MAHSUN HALİ İLGİSİNİ ÇEKMİŞ ARKADAŞCA SOHBETLERİ OLMUŞTU .
ZAMANLA BİRLİKTE YAŞAMIŞLAR , PROFESÖR ONU HEP MUTLU KILMAK İÇİN UĞRAŞMIŞ , BU UĞURDA KARİYERİNİ İHMAL ETMİŞ VE GEREK KARİYERİNDE CE GEREKSE MADDİ ACIDAN YİTİMLERE UĞRAMAYA BAŞLAMIŞTI .
ANCAK HİÇ BİR ŞEY UMURUNDA DEĞİLDİ O LOLA İLE MUTLUYDU .
ANCAK LOLA MUTLUMUYDU . HAYIR LOLA YİNE ESKİ YAŞANTISINA , ŞAŞALI GECE ALEMİNE , ETRAFINDA ERKEKLERİN OLMASINA DÖNMÜŞTÜ . GİZLİ GİZLİ TELEFON GÖRÜŞMELERİ YAPIYOR , GECE GEÇ GELİYOR , TATİL GÜNLERİNDE HİÇ GELMEDİĞİ OLUYORDU . BİR ŞEYLER DEĞİŞİME UĞRAMIŞTI . LOLA YSA , ARTIK ESKİ LOLA DEĞİLDİ .
NE YAPMALIYDI , ARTIK MADDİ AÇIDAN DA BİTMİŞTİ .VEEEE GAZİNO KAPISINDA BEKLER OLMUŞTU ARTIK . ZAMAN ZAMAN GAZİNO KORUMALARI TARAFINDAN İTİLİP KAKALANA BİR ZAVALLI VE TÜM BUNLAR LOLA NIN GÖZÜ ÖNÜNDE OLUYORDU , LOLA KILINI BİLE KIPIRDATMIYORDU . ONUN ALAYCI VE KÜÇÜMSER BAKIŞLARI ALTINDA EZİLİYORDU .
GEÇMİŞ YAŞAMINI KIYASLIYORDU BAZEN VE BU KADAR ZAYIF OLAMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORDU .
EVET KARAR VERMİŞTİ , LOLANIN ALAYCI BAKIŞLARI ALTINDA GAZINO ÇALIŞANLARI TARAFINDAN İTİLİP KAKILDIĞI BİR GÜN VERMİŞTİ KARARINI .
CEBİNDEKİ SON PARAYI VERDİ VE ALDI .
GAZİNO KAPISINDAN İÇERİ GİRDİ , İLERİ Kİ MASADA LOLA TAŞRADAN GELDİĞİ HER HALİNDEN BELLİ OLAN ANCAK PARALI , KEL KAFALI , KABA VE GÖBEKLİ BİR ADAMLA SARMAŞ DOLAŞ OTURUYORDU . ONA BAKTI LOLA , YİNE YÜZÜNDE KÜÇÜMSER İFADE VARDI . YİNE ONU AŞALIYORDU BU BAKIŞLARIYLA .
O İSE , BİR AN DURDU DÜŞÜNDÜ , NERDEN GELİP NE HALLERE DÜŞTÜĞÜNÜ , KIYASLADI KENDİNİ MASADA OTURAN ADAMLARLA ,
KÜLTÜRLÜ , KARİYERLİ VE SAYGIN BİR İNSANKEN , TERCİH EDİLDİĞİ İNSANLARLA KIYASLADI KENDİNİ .
TAŞRANIN KABA SABA , SADECE CİNSELLİK İÇİN DEĞER VERİYORMUŞ GİBİ GÖRÜNEN VE DIŞARI ÇIKTIĞI AN UNUTAN BU İNSANLARA TERCİH EDİLMİŞTİ .
ANİ BİR HAREKETLE BELİNDE Kİ SİLAHI ÇEKTİ VE KAFASINA DAYADI , BAKTI LOLA YA VE ---- SEN ÖLDÜRÜLMEYECEK KADAR DEĞERSİZ BİR İNSANSIN ---- DEDİ . VE TETİĞİ ÇEKTİ ....
EVET BEN O YAŞTA , TARZIM OLMAMASINA RAĞMEN , BU FİLMİ SONUNA DEK İZLEDİM . VE ONCA ZAMAN GEÇMESİNE KARŞIN HALA UNUTAMADIM .
NE VARDI BU FILMDE BENI ETKILEYEN HALA ÇÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM .
BU TÜR SEVGİYİ , HİÇ KİMSE YAŞAMAK İSTEMEZ .UZUN SOLUKLU VE İÇERİSİNDE SAHTELİK RİYA , YALAN OLMAYAN SEVGİLER DİLEĞİYLE.....................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.