- 774 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Yüzüme Çizmişim Hüznün Resmini
[ kalin ]Seni hiçbir zaman şaşırtmadım biliyorum. O kadar açıktı ki yüreğim, bir bakışımdan söyleyeceğim upuzun cümleleri anlayabilirdin her zaman. Yormazdın hiç beni. Kötü bir şey söyleyeceğimi anladığın an:
‘sus’ derdin ‘sus’ konuşma! Sakın bozma bu ortamın büyüsünü.
Bilirdik ikimizde yan yana olduğumuz halde vuslatın olmayacağını.
Ve bilirdim dünyandaki yerimin hep farklı olacağını. Hiçbir zaman değişmeyeceğini. Sen daha ötesini de söylerdin bana:
‘ Bir ömür aradığın mutluluğu bulamayacaksın. Hüzün ve sen bütünsünüz ayrılamazsınız.’ Derdin örneğin...
Evet, beni o kadar iyi tanımıştın ki haklıydın: Hüzün ve ben ayrılamadık ta.
Senden bana kalan en büyük miras oldu hüzün ve de bana yakıştırdığın ’ hüzün çiçeği.’
Bazen değişti adım. Mavi dediler kimi zaman, sonra mavi lale, gölge gülü, gölge güzeli de dedikleri oldu. Kendime en çok yakıştırdığım ise gölge çiçeği idi.
Hüzün çiçeği ne oldu? Diyeceksin. Onu bana sadece sen söylerdin.
’Hüzün çiçeğim’, diyerek severdin beni. Gölgede kaldı o çiçek büyüyemedi açamadı bir türlü.
Senden kalan tek hatıra gülüşlerime yerleşti. Öyle ki güldüğüm zaman gamzelerime dolan hüzün herkesin dikkatini çekiyor.
Hatıranı öyle sahiplenmişim ki, yüzüme çizmişim “hüznün resmini”…
Ayşe Duran
YORUMLAR
duyguları ifade etmenin bu kadar güzeli...Güzel bir yazı okudum kalem dostum sayfanızdan.
Doğrusunu isterseniz özlemişim sizden birşeyler okumayı.Ne kadar zaman oldu sahi.Ben sayamadım.
Eyvallah.
Tebrik ediyorum
Ayşe Duran
Bunlar birden bire dökülüyor değil mi GÖLGE GÜLÜ gönlünde, birden bire... öylece hiç dokunmadan el değmeden en hijyenik haliyle de okurlarına sunuyorsun incilerini. Ne güzel, ne hoş ve ne kadar içten... TEBRİK EDİYORUM. Sanatçısın sen GÖLGE...
Sevim ŞEN tarafından 3/7/2010 11:44:12 PM zamanında düzenlenmiştir.