KENTİN KAYIP ÇOCUKLARI
Çocuklar neden kaybolurlar neden onları da bir ana doğurmadımı.ya o analar neden doğururlar, tekedeceklerse.insan hayatı bu kadar mı ucuz.her çocuk doğurana ana denilir mi?o ana yüreğini,herkes taşıyabilir mi?evet çocuklar sokaklarda kayboluyorlar ve kimseler duymuyor görmüyor.yada pek az insan görüyor.
hergün yeni doğmuş bir bebeğin terk edilişine maalesef haber bültenlerinde karşılaşıyoruz.her gün kentin sokaklarına yeni bir kayıp çocuk ekleniyor.bunun bir çözümü olmalı. yada o kıymetli koltuklarda oturanlar,bir çözüm bulmalılar.geleceğimiz dediğimiz çocuklar,sokaklarda,perişan, aç, çıplak,her türlü istismara açık yaşamamalılar.her geçen gün gelişiyor dediğimiz dünyamızda aslında iyi şeyler gelişmiyor.her geçen gün.insan insana nasıl zulüm eder,daha çok insan nasıl öldürülür.hesapları yapılıyor.en ön sırada olması gereken çocuklar hep en sona alınıyor.kentlerde kalabalığın içinde kaybolan çocukları,birileri görür mü? bilemiyorum.en azından ben bir anne olarak her çocuğun bir anne şevkati ile büyümesini istiyorum.
gulasorzine
YORUMLAR
yüreğine sağlık güzel bir yazı okudum. maalesef yurdumuzda insan hayatı kadar ucuz bir şey bulamazsın....
insanların en ucuzu da çocuklar ve kadınlar....her geçen gün sokak çocukları suçlu çocuklar ve suçlu olmayıp suçlu lanse edilen çocuklar çığ gibi büyümektedir...çözüm var elbette ama birileri üç beş kuruş daha az kazanacak birileri de
güzel koltuklarını rantlarını yitirecek. birileri 3 kaza çoban olamayacakken koca koca makamlarda oturamayacak....
böyle olacağına varsın insan hayatı en ucuzu olsun....eski tas eski hamam sürüp gitsinnnnn......
sevgiyle.....