KENDİMLE YAPTIĞIM BİR RÖPORTAJ
1-Ailenizden biraz bahsedermisiniz?
-Babam(45),bir fabrikada çalışıyor.Annem(39),ev hanımı.Ben(16),Lise 3. sınıfa geçtim.Erkek
kardeşim Eray(17)da Lise 3.sınıfa geçti.Kız kardeşim Ezgi(6),okula bu sene başlayacak.
Arada bir kavga ederiz ama genelde bu kavgalar komik şikayetler ile doğar.Yani ciddi pek kavgamız yoktur.
Abim,yalnızlıktan korkan babannemin yanında kalır.Babannem isteksiz olarak beni de çağırır ama ben abim kadar istekli değilimdir.
2-Sizi çok etkileyen olaylar ve bunların etkileme sebepleri nelerdir?
-Celaliye’de yaşadığım için pek etkilenemiyorum hiçbir şeyden.Ben genelde okuduğum kitaptan,
izlediğim filmden,bazen de "Aa!bunu nasıl yapatım ben?"diye kendimden etkilenirim.
3-Hayatınız boyunca geçirdiğiniz önemli hastalıklar nelerdir?
-Sadece toza ve bazı tüylü hayvanlara alerjim var o kadar.
4-Bugüne kadar ki öğrenim hayatınızda etkisinde kaldığınız öğretmenler kimlerdir?
-Öğrenim hayatımda hep Öğretmenlerle karşılaştım zaten.Hiç,bir arkadaş gibi yakın,derdimi paylaşabileceğim bir Öğretmen tanımadım.
Hepsi dersi anlatıp çıkan tiplerdi.Lisede tabi daha farklı Öğretmenler vardı ama onlar da pek arkadaşça sayılmazlar.
Aslında haklılar,dünyanın onca derdi var.Öğrencilerin de öyle olunca...
5-En çok hoşlandığınız dersler ve nedenleri nelerdir?
-Edebiyat,Edebiyat ve de edebiyat.Başka hoşuma giden bir ders yok.Nedenini şöyle söyleyeyim:
Sadece Edebiyat dersinde,aşk gibi duygusal ve hayat dair konular işleniyor.Bir de bizim öğretmen çok tatlı anlatıyor.
6-En çok sevdiğiniz renkler ve eşyalşalar ve bunları sevmenizin nedenleri?
-Gökyüzüne mavi renk yakışıyor,Güneşe,turuncu,sarı gibi ışıltılı renkler...Ağaçlara yeşil,dağlara da koyu renkler gider...
Her renk bulunduğu yerde güzel.Sevmediğim renk yok.Eşyaya gelince,ben en çok kalemi ve kağıdı severim.Bazen işim düşünce silgiyi de seviyorum ama.
7-Hiç sevmediğiniz dersler ve nedenleri?
-Her dersin faydası var.Hepsini severim ama Geometri olmasa daha iyi olur.
8-Kişiliğinizle bütünleşmiş hobileriniz nelerdir?
-Ben,hala kendime bir kişilik oturttuğumu söyleyemem.Ama sevdiklerimi söyleyemeyecek kadar da kişiliksiz değilim:Film
hakkında çoğu şeyi seviyorum.(aktör,senarist,yönetmen,oyuncu...)
9-En çok sevdiğiniz arkadaşlarınızı bize tanıtınız.
-Ben,hayattan şikayet etmeyen,sıkılmayan insanları severim.Yani en sevdiğim arkadaşım yok.Ama sevgilim benim en iyi arkadaşımdır.
(Ama maalesef artık o da yok!)
10-Çocukluğunuzda benzemek istediğiniz kişi ve nedenleri?
-Bu benim aklımda hep şekillenmiş biri.Aklımda,benzemek,olmak istediğim bir"ben" var.Bunun dışında kimseye benzemek istemiyorum.
11-Hayattaki hedefleriniz ve beklentileriniz,gelecekte düşündüğünüz okul ve meslekler nelerdir?
-Bir okul yok.Hedefimi söylemem.Meslek:Film yönetmeni,senarist vb. şeyler.Ama benzemeyen şeyleri de düşünmüyor değilim!
12-Bu hedeflere giderken sizi engelleyecek konular var mı,neler?
-Engel herkesin hayatında olur,ama benim engellerim aşılmayacak kadar zorlu değil.
13-Bu hedeflere ulaşabileceğinize inanıyormusunuz?
-Elbette!
14-Sizi çok tedirgin eden ve"bunlardan kurtulursam kendimi çok iyi hissederim"dediğiniz durumlar varmı,neler?
-Beni tedirgin eden pek birşey yok.Kendime güvenim yetiyor.Ve kurtulmak değil de,etrafta işe yaramayan insanlar yerine,birşeylere çare arayan
ve bulan insanlar olsa ben ve çoğu insan,eminim kendimizi çok iyi hissederiz.
16-Ailenizde sizi tedirgin eden sorunlarınız nelerdir?
-Bazen düşünüyorum da,abim Eray üniversiteyi kazanır da ben kazanamazsam?
17-Geçmişinizle ilgili neler söyleyebilirsiniz?
-Çocukluğum komik geçti.Garip işlerle uğraşıyordum.Kıskançtım da(abimi).Kendimi hep birşeyler icat edecekmiş gibi hissediyordum.
Hala da öyle hissediyorum-eskisi kadar olmasa da-Ama 2007 yılındayız.İcat edilmeyen ne gibi yararlı bir şey kaldı ki?