- 1153 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SPORCULARA VE TAKIMLARA BİOENERJİ
-VİZYONUMUZ-
Sporcuların ve takımların sinerjik enerji potansiyelini maksimum seviyeye çıkarmayı amaçlamak; 8 aşamalı profesyonel bioenerji ilkeleri ile onların potansiyel enerji güçlerini, kinetik enerji ivmesine ulaştırmak; etik ve estetik felsefi değerler bütünlüğünde sistematik ve disipliner bir programda kendilerine ve takıma olan başarı inançlarını sağlamak.
-MİSYONUMUZ-
1. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji uygulamalarıyla sporcunun bedeninde ve ruhunda saklı enerjiyi açığa çıkartmak.
2. Sporcuların ruhunda ve bedenindeki potansiyel gücü maksimum seviyeye ulaştırmak.
3. Sporcuların başarısını takım bütünlüğüne yansıtmak ve kendilerine olan güveni takıma kanalize etmek.
4. Takımın rekabet ettiği diğer takım olgularından daha başarılı olmasını sağlamak.
5. Sporcuların kendi enerji güçlerini, nasıl ve ne zaman etkin kullanacağını göstermek.
6. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji uygulamalarıyla rakip sporcu veya takımlardan daha etkin olmak.
7. Sporcu ruhunu 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmalarıyla olgunlaştırmak ve ruhundan yansıyan eterik beden aurasını güçlenmesine katkı sağlamak.
8. Arena veya müsabakalarda sporcunun diğer takım arkadaşlarıyla uyumunu 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmasıyla oluşturmak.
9. Sporcuların üzerinde bulunduğu negatif enerji etkenlerini temizleyerek minimize etmek ve sporcuya ruhsal ve bedensel aktivitesini artırıcı potansiyel güç yüklemek.
10. Sporcunun takım içerisindeki tüm arkadaşlarıyla enerji potansiyelini paylaşmak ve topyekûn takım başarısını sağlayarak lider konumda olmak.
11. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji çalışmasıyla; sporcuların enerji potansiyellerini tüm takıma yansıtmak başarının takım ruhundaki enerji ile oluştuğunu göstermek.
12. Rakip takımın sporcularının ruhsal ve bedensel aura enerji yansımalarındaki eksiklikleri görerek, rakip sporcularının zayıf aura taraflarından saldırmak veya baskı kurmak.
13.Sporcuya kendi benliğindeki tüm fiziksel ve zihinsel bioenerji gücünü kontrol edilmesi öğretisini göstererek; kendine ve takımına olan güveni çoğaltmak.
14. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji çalışmasıyla sporcunun sakatlanmasını en aza indirmek.
15. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistemiyle sporcuların ve takımların değişimlerine katkı sağlamak.
16. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistemiyle sporcuların ve takımların sürekli gelişmesine öncülük etmek ve güç kaynakları üretmek.
17. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistemiyle sporculara enerji ilhamları vererek onlara başarıya giden yolda destek olmak.
18. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistemiyle sporcuların ve takımların ulusal ve uluslar arası müsabakalarda başarılı olmalarını sağlayarak, Sporcuların ve takımların dünya çapında tanınmasına yardımcı olmak ve değerlerini artırmak.
19. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistematiği ve disipliner uygulama programları Metafizik uzmanı Gökhan Hani’nin 9 yıllık profesyonel çalışma yaşamının günümüz değerleriyle bağdaşan etkin ve verimli gelişim aşamasıdır. Bugüne kadar hiçbir sporcu ve takımlara öğretilmemiş olup; uluslararası bioenerji uzmanlarının bile öğretisinde ve terminolojisinde yer almamaktadır. Türkiye de ve Avrupa da ilk 8.Aşamalı profesyonel bioenerji uygulaması Metafizik uzmanı Gökhan Hani tarafından sporcuların ve takımların başarısı için geliştirilmiştir.
-İLKE VE DEĞERLERİMİZ-
*Gizlilik
*Profesyonellik
*Üreticilik ve yenilik
*Liderlik
*Dürüstlük
*Başarı
*Saygınlık
*Cesaret
*Tutarlılık ve çağa uygunluk
*Biz değercilik
*Gelişim ve İlericilik
*Yetkin ve uzman olduğumuz kanallara odaklanma.
8.Aşamalı profesyonel bioenerji sistemi bir eğitim ve liderlik enstitüsüdür.
Hümanist değerler bütünlüğünde biz merkezli 8.Aşamalı profesyonel bioenerji gelişim aşamaları sporcu ve takımların gelinen çağda kendilerini yenilemeleri ve değişimlerini sağlamak amacıyla Metafizik uzmanı Gökhan Hani, tarafından geliştirilmiş ve gizlenmiş modern başarı fonksiyonlarıyla, işlenmeye hazır bir enerji potansiyelidir. Sporcu ve takımların kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi, yenilemesi ve potansiyellerini açığa çıkarması yönündeki amaçlar doğrultusunda, gizlilikle hazırlanmıştır. 8.Aşamalı profesyonel bioenerji sistematiği büyük bir özenle saklanıp, Metafizik uzmanı Gökhan Hani tarafından geliştirilmiş olup hiçbir kurum veya kuruluş ya da şahsi ve menfi anlayışlarla paylaşılmamıştır. Ayrıca bu enerji sistematiği tarafımız tarafından kimseyle paylaşılamayacağından 8.Aşamalı bioenerji sistemi kimseler tarafından da bilinmeyecek ve bilinemeyecektir. 8 Aşamalı profesyonel bioenerji ilke sistemlerinin terminolojik bütünlüğü; kendi içinde tutarsızlık sağlamadığı gibi, kendi içindeki uyumla bütünleşiktir. Takım ruhunu ve sporcu mantalitesini maksimum konuma getirmek amacıyla 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistematiği kendisiyle ilgilenmeyi ve başarılı olmayı isteyen sporcu ve takımları beklemektedir. Misyon ve vizyonunuzda; Liderlik, profesyonellik ve büyüme aksiyomlarını barındırıp, benimsiyorsanız; işte gerçek adres; 8 Aşamalı profesyonel bioenerji sistematiği formülasyonu sizi bekliyor.
-FELSEFİ İLKELERİMİZ-
*TRANSENDANTALİZM
*AKSİYOMİNİZİM
*DİYALEKTİZİM
*DETERMİNİZİM
*ENTÜİSYONİZM
*SANSUALİZİM
*EPİSTEMOLOJİ
*PRAGMATİZİM
*FENOMENOLOJİ
*HÜMANİZİM
*METAFİZİK İDEALİZM
*ESTETİK-ETİK
*KOZMOLOJİ
*KRİTİSİZİM
*SPİRİTÜALİZM
*NEO-ONTOLOJİ
-FARKIMIZ-
9 yıllık profesyonel tecrübelerimizle 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmalarımızla ulusal ve uluslar arası tüm platformlarda insan bedenindeki potansiyel gücü maksimum seviyeye çıkararak, kaynağını uzak doğu felsefelerinden alan bioenerji sistematiğini geliştirerek takım ve sporcu ruhuna aşılamak. Dünya’da ilk ve tek 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmalarıyla spor alanında faaliyet gösteren tüm takım ve takımı oluşturan sporcuları kendi içinde bulundukları diğer takımlardan ve sporculardan daha güçlü ve daha iyi koordine olmalarını sağlamak. INTERNATIONAL ACADEMY OF SPECIAL METAPHYSICS kişisel gelişim merkezimiz Türk sporcularını ve takımlarına bioenerji sistematik yeniliği getirerek Avrupa da ve Türkiye de başarılı olmasını sağlamak.
-KURUMSAL HEDEFLERİMİZ-
1. Türk spor takımları ve sporcularının rekabet içinde bulunduğu diğer takımlardan daha etkin ve verimli olmasını sağlamak.
2. Türk spor takımları ve sporcularının Avrupa ve dünya liglerinde mücadele veren takımlardan daha güçlü ve çevik hale getirmek.
3. 8.aşamalı profesyonel bioenerji çalışmasıyla Türk spor takımlarımızı ve sporcularımızın 7 ana çakra bölge ve 3 ara çakra bölgelerine enerji vererek fiziksel açıdan daha esnek ve daha atak duruma getirmek.
4. Avrupa da ve Dünya da Türk spor takımlarının ve sporcularının potansiyel güçlerini 8.aşamalı profesyonel bioenerji sistemiyle açığa çıkartarak müsabakalarda gösterilecek başarılarıyla Türk spor takım ve sporcularının başarılarını sağlamalarına destek olmak.
5. Dünyada ve Avrupa da kendi özel sistemleri ve uygulamalarıyla başarıyı yakalayan ve Dünya ya mal olmuş takım ve sporcularını yerlere ve göklere sığdıramayanlara, Türk spor takım ve sporcularını 8 aşamalı profesyonel bioenerji sistematiği ile destekleyerek Dünya da biz de varız diyebilmek.
6. Türk kurtuluş önderi Mustafa Kemal Atatürk Türk sporcularına bıraktığı mirası ve onun Türk sporcularda görmek istediği hedefi 8.aşamalı profesyonel bioenerjiyle temel hedef almak.
7. Mustafa kemal Atatürk ün Spor yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler, zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben Sporcunun zeki çevik aynı zamanda ahlâklısını severim.
8. Her çeşit spor faaliyetini Türk gençliğinin milli terbiyesinin ana unsurlarından saymak lâzımdır. Bu işte hükümetin şimdiye kadar olduğundan daha çok ciddi ve dikkatli davranması, Türk gençliğinin spor bakımından da milli heyecan içinde, itina ile yetiştirilmesi önemli tutulmalıdır.
9. Türk çocuklarına sporun bu günkü tekniğini öğretmek ve bunların bir kısmını bazı törenlerde ve bayramlarda dekor ortaya koymak gerekir. Buna lüzum var mı, yok mu? Gibi soruya söyle cevap verilebilir. Esasen yoktur; fakat hakikati ufak bir örnekle ispat edebilmek için gereklidir
10. Müspet bilimlerin temellerine dayanan, güzel sanatları seven, fikir terbiyesinde olduğu kadar beden terbiyesinde de kabiliyeti artmış ve yükselmiş olan erdemli, kuvvetli bir nesil yetiştirmek ana siyasetimizin açık delilidir.
11. Bütün millet ve memleket evlatlarını sportmen yapabilmek için sarf edilen çalışmanın ehemmiyet ve kutsiyeti aynı derecede kıymetli ve mühimdir.
12. Her boy ölçüşmede arkalarında Türk Milletinin bulunduğu ve Millet şerefini düşünmelerini Türk sporcularına meslek düsturu olarak kaydediyorum.
13. Spor yalnız beden kabiliyetinin bir üstünlüğü sayılmaz. İdrak ve ahlâk da bu işe yardım eder. Zekâ ve kavrayışı kısa olan kuvvetliler, zekâ kavrayışı yerinde olan daha az kuvvetlilerle başa çıkamazlar. Ben Sporcunun zeki çevik aynı zamanda ahlâklısını severim.
14. 8.aşamalı Profesyonel bioenerji sistem çalışmasıyla Türk sporcularının gücünü Tüm dünya ya milli gurur saydığımız başarılarımızla göstermek.
-8 AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİNİN SPORCULARA VE TAKIMLARA GETİRDİĞİ YENİLİKLER-
1. Sporcunun kendini tanıması ve ne istediğini bilmesi.
2. Sporcunun ileriyi görebilecek duyu görü yeteneğini kazanabilmesi.
3. Sporcunun kendisi ve takımı için önemli olanı bilmesi ve öncülük etmesi.
4. Sporcunun hem kendiyle hemde takımıyla özveri-ihtiyaç dengesini kurabilmesi
5. Sporcuların hem kendi içinde hemde takım içerisinde iletişimi takım içerisinde a dan z ye kadar sağlayabilmesi.
6. Sporcuların takım ruhunu oluşturacak sinerjiyi oluşturabilmesi.
7. Takımın ve sporcuların değişimi yönetebilmesi
8. Sporcuların ve takımın sürekli gelişmesi
9. Sporcuların ve takımın içinde bulundukları iç ve dış farklılıkları görebilmesi ve onları yönetebilmesi.
10. Sporcuların ve takımlarının önlerindeki engelleri görebilmek.
11. Güven vermek ve özgüven sahibi olmak
12. Sporcuları motive edebilmek
13. Tüm sporcuların 7 ana çakra ve 3 ara çakra bölgelerindeki negatif enerjileri temizlemek.
14. Sporculara kendi ve rakip sporcularının kapalı aura renklerini görebilmelerini sağlamak.
15. Sporcuları maçlara dinç ve enerjik çıkmalarını sağlamak.
16. Sporcuların başarıyı devam etmesini sağlamak.
17. Sporcuların sakatlanmalarını minimuma indirgemek.
18. Sporcuların ve takımlarının devamlı üst sıralarda kalmasını sağlamak.
19. Sporcuların ve takımlarının uluslar arası düzeyde başarılı olmalarını sağlamak.
8.AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİ NEDİR;
*8 aşamalı profesyonel bioenerji; Sporcuların beden, zihin ve duygularını temizleyip pozitif enerjiyle doldurur.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji; Sporcuyu doğal yolla bütün olumsuz isteklerinden, düşüncelerinden ve eylemlerinden arındırır. Vücudu forma sokup zihni ve omurgayı güçlendirererek, kasları geliştirip esnetir. Sporcunun kendisini tanımasını sağlayarak gerçek başarıyı yakalayabilmesine olanak tanır.
*Takımda uyum sorunu yaşayan yabancı ve yerli sporcunun takıma olan adaptasyonunu ve uyumunu kolaylaştırıp, ondan beklenen gücü ve etkiyi çok az bir zaman da bioenerjiyle kazanır. *Kendi vücudundaki eterik beden Aurasının farkına vararak; geldiği takımın oluşturduğu kolektif aurayla aynı renkleri yansıtarak gerçek öz olarak koşan, mücadele veren bir savaşçı konuma gelir.
*Evrensel gelişim sistemi olan 8 aşamalı profesyonel bioenerji sayesinde sporcu, kendisinin sadece beden ve zihinden ibaret olmadığını, ruhu da olduğunu kavrar. Sporcu; zihin, beden ve ruh bağlamında sadece oynadığı oyunla veya alkışlanmalarıyla değil; Profesyonel sporcularda bulunması gereken ahlak ve disipliner yapısıyla da 3. göz çakra açımı çalışmasıyla tüm düzeylerde gelişir.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmalarında sporculara maç öncesi ve maç sonrası uygulanan enerji teknikleri sayesinde, sporcuların tüm vücudu farklı biçimlerde çalıştırılarak esnetilir ve yumuşatılır. Yine vücut çalışmaları sonucunda kasılan ve yorulan eklemleri esnetir, kasları güçlendirir ve uzatır. Beden enerjik ve canlı olur. Beyinsel fonksiyonlar düzene girer, zihin keskinleşir, stres atılır ve yorgunluk giderilir.
*Uygulanan 8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sayesinde de sporcuların nefes alış-verişleri düzene girer, solunum sistemi canlanır. Vücudun bütün hücreleri arınır, beslenir ve yaşam gücü kazanır. Zihin dinginliğe kavuşur, sinir sistemi sakinleşir ve yatışır.
*Maç stresi yüzünden devamlı adrenalin salgılayan ve aşırı çalışan böbreküstü bezleri, 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmaları sayesinde dinlendirilir. Sporcunun endokrin sisteminin dinlenmesi fiziksel ve duygusal sağlığı olumlu yönde etkiler. Yorgunluk giderilir, sporcunun vücudunda birikmiş gerginlikler atar.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmaları sırasında uygulanan konsantrasyon ve motivasyon teknikleri de maç içinde sporcuların başarı yeteneğini ve odaklanma gücünü geliştirir. Zihinsel gerginlik ve duygusal huzursuzluk ortadan kalkar.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji sayesinde sporcuların maç içinde düşünce ve eylemleri takım koçu veya teknik direktör tarafından denetim altına alınarak disiplinize edilebilinir. Bu sistem sayesinde sporcunun kendi duygu, düşünce ve eylemlerine hükmetmesi öğretilir. Bu sayede duygularının esiri değil, efendisi olur. Bu oto-kontrol de sporcuya rahatlık ve huzur verir.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sporcunun saha içi veya saha dışında olumsuz alışkanlıkları giderir, fiziksel ve zihinsel sağlığı geliştirir, beden-zihin kontrolünü artırır, beslenme alışkanlıklarını düzene sokar, algılama gücünü geliştirir ve kazanma bilincini yükseltir.
*FİFA (CONFEDERATION CUP) GÖRE; 8 aşamalı profesyonel bioenerji sistemini ile yaşam ve oyun kalitelerini olumsuzluklardan sakınma ve olumlu olanı yaşama becerisini öğrenen sporcular, sağlıklı sosyal ilişki kurabilir.
Çağdaş futbol geliştikçe takımlar arası mücadele son derece rekabetçi olmakta ve sonuçta sporcular ve taraftarlar üzerindeki gerginlik artırmaktadır. Sinir, solunum, sindirim ve dolaşım sistemlerini olumsuz etkileyen korku, endişe, kaygı, başarısızlık ve çeşitli ruhsal hastalıkların sayısı her gün artmaktadır. Umutsuzluğa kapılarak rahatlamak için sporcular ve taraftarlar maç içerisinde agresif tutumlar, sinirli hareketler, küfürlü tezahüratlar, stadyuma zarar verme ve rast gele karşısındaki takım oyuncusuna veya rakip taraftara saldırmaktadır. Bütün bunlar sporcuya ve taraftara sorunları geçici olarak unutmaya yardım etmektedir, ama temel sorun çözülmediği için problemler ve başarısızlıklardan kaynaklanan ruhsal gerileme devam etmektedir.
*8 aşamalı profesyonel bioenerjinin stres ve duygu kontrolü sağlayan çakra bölgesindeki en önemli şey sporcunun kendisiyle ilgili olan farkındalığıdır. Sporcunun ve taraftarların stres içinde olmasının nedeni kendini kontrol edici mekanizmayı bioenerjiyle nasıl kontrol etmeyi bilmediğinden ve farkına varmadığındandır. 8 aşamalı profesyonel bioenerjiyle sporcunun ruhundaki potansiyel farkındalığı geliştirerek tüm olumsuz etkenleri minimize edebiliriz.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji strese iyi geliyor, çünkü dinlenmenin öteki adı. 8 aşamalı profesyonel bioenerji, dinlendiriyor ve aynı zamanda sporcuya ruhunuzu hissettiriyor. Sporcunun vücudunuzu forma soktuğu kadar zihinsel yorgunluğunuzu da alıyor.
*Uluslar arası sporun geliştiği modern çağda 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmaları sporcunun ve hatta takım koçu için büyük önem taşımaktadır. 8 aşamalı profesyonel bioenerji ile dış koşullardan etkilenerek kendi potansiyel güç ve doğanızdan uzaklaşmazsınız. Spor müsabakalarında deplasmanda oynanan oyunlarda bile kendi kişisel gücünüzden bir şey kaybetmez, taraftar baskısından veya ev sahibi takımın kendi evinde oynama avantajlarından negatif etkilenmezsiniz.
*Dünyanın kaybolmuş gibi göründüğü ve eski değerleri reddederek yerine değerler ortaya koyamadığı günümüzde Metafizik uzmanı Gökhan Hani nin etkin çalışmasıyla geliştirdiği 8 aşamalı profesyonel bioenerji yaklaşımlarıyla sporculara kendi yolunu bulup gerçek Özüyle bağlantı kurması için araç olmaktadır. Gerçek özle bu bağlantı sayesinde sporcular, çağımızda çok zor sağlanan uyumu, huzuru ve başarıyı yakalayabilirler.
*Bu açıdan, 8 aşamalı profesyonel bioenerji sadece fiziksel ve zihinsel enerjiyle değil, daha birçok alanda iç ve dış gerçekleri içeren yeni hayat yolunu kurmak için, ulaşılması çok zor olan amaçlara bayrak dikmek için bir destektir.
8 AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİ BAŞARILI SPORCU YETİŞTİRME YÖNTEMİDİR.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri yerçekiminin etkisini azaltarak sporcunun kaslarının ve organlarının çabuk yorulmasını ve istemsiz sakatlanmaları frenlemektedir. Sporcunun bedensel denge ve koordinasyon gelişmekte, beden duruşu düzelmektedir. Solunum ve dolaşım sistemi daha verimli çalışır, kemikler kuvvetlenir, insülin duyarlılığı, boşaltım işlevi ve bağışıklık sistemi düzene girer, sağlıklı lipit ve kolesterol metabolizması oluşur, mevcut kronik rahatsızlıklar giderilir. 8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleriyle sporcunun kalbi yorulmaz, uyumlu bir biçimde uyarılır, canlanır ve yenilenir.
*Dünya sağlık örgütü WHO ya göre 8 aşamalı profesyonel bioenerji tekniklerinin doğru ve düzenli uygulanması sporcuların kemik yoğunluğunu korumakta ve artırmakta, sakatlanmayı ve kemiklerin kolayca kırılması engellenmektedir.
*Sporcuların zor şartlarda sahalarda mücadele vermesi kemik yoğunluğu üzerinde olumsuz etkiler yaratmakta ve sakatlanmalara neden olmaktadır. Sık sık adrenalin salgılanması kemiklerdeki kalsiyumu tüketmekte ve hormon dengesini bozmaktadır. 8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sakatlanma riskini azaltmakta, gerekli dengeleri kurmakta ve kemik yoğunluğunu artırmaktadır.
sporcularda aşırı yüklenmeden dolayı ortaya çıkan, eklemlerde kireçlenme ve sertleşme, tansiyon dengesizliği, sindirim düzensizliği ve diğer kronik ve yapısal rahatsızlıklarda, 8 aşamalı profesyonel bioenerji alternatif bir terapi biçimi gibi başarıya ulaşmıştır. Metafizik uzmanı Gökhan Hani ye göre ise 8 aşamalı profesyonel bioenerji bedenin tüm diğer sistemlerini ve organlarını direkt olarak etkileyen sinir ve endokrin sistemlerinde denge sağladığı için başarılıdır.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji uygulayan sporcu bedeni konusunda kendini rahat hisseder, zindeleşip, neşelenir.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji felsefesine göre: esnek omurga genç beden demektir. 8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sayesinde sporcuların omurgası esnek, güçlü ve sağlıklı kalmaktadır. Çakra olarak adlandırılan duruşlar omurgayı çeşitli biçimlerde çalıştırarak esnetir, yumuşatır ve sağlıklı hale getirir. Merkezi sinir sistemi oksijenli kanla beslenir ve güçlenir. Vücut çalışmaları eklemleri esnetir, kasları güçlendirir ve uzatır, iç organları uyarır ve canlandırır.
*Bloke olmuş enerjiyi serbest bırakır, sporcu bedeninin enerjik ve canlı olmasını sağlar. Tüm beden, organlar ve kaslar besleyici maddeler, oksijenli kan ve bioenerjiyle yıkanır. Her bir hücre arınır, yenilenir ve canlanır. Solunum, sinir, kardiyovasküler, dolaşım, sindirim ve boşaltım sistemleri daha sağlıklı olur ve verimli çalışır. Beyinsel fonksiyonlar düzene girer, zihin keskinleşir, stres atılır ve yorgunluk giderilir.8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sporcuların forma girmek ve formda kalmak için geliştirilmiş etkili bir araçtır. Sporcuların kasları gelişir, müsahabakalar da dayanma yetisi ve dayanıklılık artar. Beden yeni hareket biçimleri öğrenir.
*Duruşları uygulayan sporcu çeviklik, denge, dayanıklık ve büyük canlılık kazanmaktadır. Çakra’ların uygulanması bedendeki her kası, siniri ve bezi çalıştırmaktadır. Bu çalışma fiziğin düzgün, şekilli, güçlü, esnek ve elastik olmasını sağlar; yorgunluğu yok eder ve sinirleri sakinleştirir. Ama en önemlisi, çakra’ların sporcuda zihni kontrollü ve disiplini sağlamasıdır.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji sayesinde sporcu vücutla ilgili olumlu imge, özgüven ve pozitif özsaygı gelişmektedir. Sporcu kendisine ilişkin daha gerçekçi, olumlu ve rahat bir görüş kazanmaktadır. Beden daha çevik, esnek ve güçlü; zihin berrak, duygular dengeli hal aldığı için fiziksel, zihinsel ve duygusal istikrar ve güven oluşmaktadır.
*Sporcu İkili mücadelelerde fiziksel gücü ile rekabet ettiği sporcudan otomatikman daha güçlü konuma gelmektedir. Bu mücadele sporcuya moral sağlayarak kendi bedenindeki potansiyel aksiyona karşı kendini daha rahat hissetmekte ve özgüven içerisinde takım sorumluluğundaki endişelerinden uzaklaşmaktadır. Beden imgesi pozitifleşmekte ve özgüven artmaktadır. Sporcu gevşek, sabırlı ve enerjitik olduğu için diğer takım arkadaşlarıyla daha iyi duygusal bağ kurabilmekte ve yardımlaşabilmektedir. Bu açıdan egoist duygular köreldiğinden takım içindeki İlişkiler daha kaygısız ve beklentisiz olmaktadır.
*8 aşamalı profesyonel bioenerji tüm yaştan sporcuların uygulayabileceği bir sistemdir. Tüm takım bir arada 8 aşamalı profesyonel bioenerji sağladığı pozitifleşmeyi ve arınmayı deneyimler. 8 aşamalı profesyonel bioenerji sayesinde vücutla ilgili olumlu imge, özgüven ve pozitif özsaygı gelişmektedir. Bireyler kendisine ilişkin daha gerçekçi, olumlu ve rahat bir görüş kazanmaktadır. Beden daha çevik, esnek ve güçlü; zihin berrak, duygular dengeli hal aldığı için fiziksel, zihinsel ve duygusal istikrar ve güven oluşmaktadır.
*Sporcunun hem kendi içinde hemde takımın içindeki tüm sporcularla olan bağları güçlenir, ilişkiler dengeli, sağlıklı ve olumlu olur. 8 aşamalı profesyonel bioenerji sayesinde negatiflikten arınan sporcular kendi takım arkadaşlarıyla tüm konularda yardımsever, sabırlı ve anlayışlı olurlar. Sporcuların birbirlerine karşı dengeli duygusal bağlar kurulur, ilişkiler beklentisiz ve kaygısız hal alır. İşte gerçek takım ruhu 8 aşamalı profesyonel bioenerji çalışmasıyla meydana gelir.
*Başarı ve mutluluk yalnızca beden ve zihin aracılığıyla yaşanmaz. Gerçek mutluluğu ve başarıyı yakalayabilmek için ruhun da devreye girmesi şarttır. Çünkü gerçek kişilik, beden, zihin, duygu ve algının ötesindedir. 8 aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri sayesinde ruh, soyut düzeyden deneyimlenebilir, somut düzeye taşınır. Ruh, sadece inanca dayanan bir kavram olmaktan çıkıp tecrübe edilebilecek bir gerçeklik haline gelir.
-8 aşamalı profesyonel bioenerji olarak adlanan Orijinal Sistem sekiz bölümden oluşur:
1. Chi eko: Evrensel eylem ve duygu kontrolü
2. Bioplazmatik: Kişisel eylem ve duygu kontrolü
3. Biotakyonik: Sporcunun vücut kontrolü
4. Lliastre: Sporcunun Enerji kontrolü
5. 3.Göz: Sporcunun denge kontrolü
6. Tepeçakrik: Sporcunun zihin kontrolü
7. Kökmikrokozmik: Sporcunun Ego kontrolü
8. Telepatik: Sporcunun ortak bilinç kontrolü
TEMEL 8 AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİ ÇALIŞMASI
-Başlangıç, Orta ve İleri seviye-
8 aşamalı profesyonel bioenerji; beden, zihin ve duyguları temizleyip pozitif enerjiyle doldurdukça, sporcuyu doğal olarak bütün olumsuz isteklerden, düşüncelerden ve eylemlerden arındırır. Sporcu, özgür iradesini olumlu yönde kullanarak özgüvenini geliştirir, kendisine ve takımına sahip çıkmaya başlar ve gerçek anlamdaki başarıya kavuşur.
Metafizik uzmanı Gökhan Hani’nin geliştirdiği 8 aşamalı profesyonel bioenerji sistematiğinde uygulanan çakra tekniklerinin amacı, bioenerji bilimini orijinal kaynaklardan olduğu gibi en etkili metodolojik yaklaşımlarla sporculara ve takımlara aktarmaktır. 8.aşamalı profesyonel bioenerji teknikleri çok boyutlu bir evrensel çalışmadır, herkesin bildiği basit bir bioenerji çalışması asla değildir. 8.aşamalı profesyonel bioenerji uygulama ve eğitimini sadece Metafizik uzmanı Gökhan Hani profesyonel anlamda verebilir. Terminolojisi ve epistemolojik aksiyomları Metafizik uzmanı Gökhan Hani de kayıtlı ve başkalarının kullanmaması için saklıdır.
Sporcuların vücut-ruh ve zihinlerindeki enerji merkezlerini etkinleştirmek, birbirleriyle uyumlu hale getirmek ve canlandırmak için uygulanan tekniklerden olumlu neticeler almak için çalışmalar düzenli olmalıdır.
8.Aşamalı Profesyonel Bioenerji :
-Sporcuların enerji merkezleri ve kanallar temizlenmekte.
-Sporcuların enerji merkezleri aktif hale getirilmekte.
-Sporcuların enerji merkezlerinin biçimleri düzelmekte.
-Sporcuların tüm çakra sistemi dengelenmekte.
-Sporcuların enerji blokajlar giderilmekte.
-Sporcuların bedeni enerjik hale getirilmekte.
-Sporcuların bedensel ve ruhsal rahatsızlıklar giderilmekte.
-Sporcuların sağlığı gelişmekte.
-Sporcularda huzur ve neşe artmakta.
-Sporcularda iç denge gelişmekte.
-Sporcularda farkındalık ve algılama gelişmekte.
-Sporcuların kendini bilme artmakta.
-Sporcuların bilinci arınmakta.
-Sporcuların beynin genelde uyuşuk bölgeleri harekete geçmekte .
-Sporcuların beyni daha aktif olmakta.
-Sporcuların zihni keskinleşmekte.
-Sporcuların gizli potansiyelleri ortaya çıkmakta.
-Sporculara dışarıdan gelen negatif etkenler temizlemekte.
-Sakatlanmış sporcuların tedavi sistemi hızlanmakta.
-Sporcularda bilinmeyen hastalıklar vücuttan atılmakta.
-Sporcularda takım ilişkileri daha çok başarılı olmakta.
-Sporcular stres’ten uzaklaşmakta ve öfke kontrolü yapılabilmekte.
-Sporcuların ruhsal gelişimi hızlanmakta.
Sporcuların performansı yükselmekte ve motivasyonları artmakta.
-Sporcuların cinsel sorunları azalmakta.
-Sporcuların kendine olan özgüveni artmakta.
-Sporcuların takıma olan inançları ve bağlılıkları artmakta.
-Sporcuların kendi aralarındaki huzur ve güven ortamı oluşmakta.
-Sporcunun kendisini yenilemesi ve değiştirmesi desteklenmekte.
-Sporcunun ruhsal hastalıklarından Panik atak, depresyon, Fobik bozukluklara ve tüm ruhsal hastalıklara pozitif enerji yüklemekte.
-Sporcuların Zekâ seviyesini ve AQ seviyesini yükseltmekte.
-Sporcuların ayaklarında oluşan ödem veya şişkinlikleri eritmekte.
-Sporcunun takıma ve taraftara olan inancı çoğalmakta.
-Sporcunun teknik kadroya uyumu kolaylaşmakta.
-Sporcunun kamp ve çalışma yerlerine adaptasyonu sağlanmakta.
-Sporcuların müsabakalarda doğal şartlara ve iklime uyumu sağlanmakta.
-Sporcuların mücadele gücünü artırarak,düşme riski altında bulunan takımları liglerden düşmekten kurtarır.
-8 AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİ’NİN UYGULANABİLDİĞİ TÜM SPOR ALANLARI:
1.FUTBOL
2.BASKETBOL
3.VELEYBOL
4.HENTBOL
5.GÜREŞ
6.ATLETİZİM
7.JUDO
8.TEKVANDO
9.TENİS
10.HALTER
11.BOKS
12.CİMNASTİK
13.OKÇULUK-CİRİT
14.YÜZME
15.GOLF
17.KAYAK
TÜRKİYEDEKİ TÜM SPORCULAR VE SPOR KULUPLERİ METAFİZİK UZMANI GÖKHAN HANİ’NİN GELİŞTİRDİĞİ 8 AŞAMALI PROFESYONEL BİOENERJİ SİSTEMATİK ÇALIŞMALARINDAN YARARLANARAK SİZDE AVRUPA VE DÜNYADA SPOR ALANINDA BAŞARILI OLMAK VE TARİHE ADINIZI ALTIN HARFLERLE YAZDIRMAK İSTİYORSANIZ. INTERNATIONAL ACADEMY OF SPECIAL METAPHYSICS KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZ ÜYESİ BAŞKANI METAFİZİK UZMANI VE PSİKANALİST-YAZAR GÖKHAN HANİ İLE BAŞARILARINIZA, BAŞARI KATIN.
-METAPHYSİCS AND PARAPSYCHOLOGY EDİCATION AND THERAPY CENTER.
ADRES: Adres: Org. Şahap Gürler Cd. Rasim Paşa Mah.deniz Otel yönü, Nautilus-Carrefour yolu, Yaşam Eczanesi üstü, Orhan Apt: No:30 Daire:3 -Kadıköy-(Rıhtım)İSTANBUL
TEL:0216-449-4561
GSM:0535-939-0123
GSM:0531-571-3433
GSM:0543-765-7590
-İNTERNET ADRES:
www.metafizikuzmani.com
www.metafizikuzmani.tr.gg
www.metafizikakademi.tr.gg
www.metafizikokulu.tr.gg
www.gokhanhani.tr.gg
-İNTERNET E-MAİL:
*[email protected]
*[email protected]
*[email protected]
*[email protected]
*[email protected]
*[email protected]
*[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.