Donmak..
Yitik şehrin meydanına,buzdan heykeller yapıldı.Güneş ışıklarının eritemediği
heykeller...
Fotoğraf karesinin içinde yerini bulduğun da donmuşsun demektir.Bir anlığına
durmuş olan zamanın,buzdan heykeli gibisindir.Genel de sevincinin ve mutluluğunun
konu olarak şeçildiği fotoğraf kareleri....
Şapkanın içinden çıkan tavşanın beyaz renkte olmadığını gördüğünde,donduğun an demektir.
"Beklentiler durağı"ın tek yolcusu olduğunu anladığın anı yaşıyorsundur.O beklentiler ki festivallerde görmüş olduğun renk cümbüşlerini andırır...
Kelimelerin gücüne inanmadığın da gafil avlanır ve donarsın.Kanını donduranın kelime mi yoksa kelimeyi kullanmış olan dudakların sahibi mi suçludur,o an anlayamazsın.Kaçmış olduğun ne varsa,tek tek karşına çıkmak için hazırlanmıştır...
Bir daha yüzünü görmek bile istemediklerini,"Nefret sandığı" adını verdiğin yerde saklamışsındır.Sandığın çalınıp,içinden çıkanları karşında gördüğünde donarsın.Sandığını çalanların,eski anılar mı yoksa az da kalmış olan özlemler mi olduğunu anlayamazsın.Bedenin ve ruhundan uzaklaşmış olan nefretinle yeniden yüzleşirsin...
Değer verdiğin birisine,duygularını ve hislerini açmak üzereyken donarsın.Dudaklarından dökülecek olan kelimelerinin,kaybolduğuna inanırsın.Yüzünün renginin kızarmasına neden olacak o anı yaşarken,dünyaya geldiğine pişmanlık duyarsın.İçindeki sevgininin karanlığı aydınlatan fişek olup olmadığını sorgularsın..
Ömür biter yol bitmez derler,yürümüş olduğun yolda,bir gün gelir donarsın..
Seni çözecek olan,her ne varsa umutla bekler durursun...
YORUMLAR
cok anlamli bir yazi, insanin gercekten donduğu durumlari güzel anlatmişsiniz. ya da benim donduğum durumlar...
aynen şunun gibi:
Kelimelerin gücüne inanmadığın da gafil avlanır ve donarsın.Kanını donduranın kelime mi yoksa kelimeyi kullanmış olan dudakların sahibi mi suçludur,o an anlayamazsın.Kaçmış olduğun ne varsa,tek tek karşına çıkmak için hazırlanmıştır...
tebrikler.