Her yeni Başlangıç UmutLarı Beraberinde getiRir :)
öle uzun uzun yazmak istiyoRm....ne anlatmak isdedğimden çok Bu sefer ..ondan bahsetmek istyorum Şimdilik o diyoRm ..ilerde..beLki..oBnm olur..öle o dedğime bakmayın çok da Samimiyiz ..onna ..Bu şansı tanıdıqım için o daçok mutLu..
asLına bakaRsan kız oLdumdan mıdr?yokSa babamın kızı oLdumdan mıdır ..nazLıym
oda Bunun farknda..ve o Beni Böle kaBul edio yeterKi onunla oLıym...
uzun zaman oLdu kalbimi kimsele payLaşmayaLı ...yne zoR oldu qüç oLdu ama...açtım yapamadm..
yanLız
devam edemedm
..henüz kaLbimde yoLun basnda...
onu üzenLerin ..canını yakmak gibi Bi çabasıda yok..onlara mutLuluk dilemekden başka Bişi yapmıyoRm..
Sadece ...üzüLdüğüm kadar ders çıkarıorm Bunlarn farkındayım..
Yüreğimden gitmek isteyene asla yaLvarmadm ..
çünki gitmeye kararLı bi yüreği döndüremessinz . .
Bunu Bilirdim..Buda ceBimde tuttuğum derslermden Sadece Birisidi...
Şİmdi onun gözleri ışıL ışıl ..ve ..Sadce Bu beni mutlu etmeye yetiyoR ...
Bende ne Bulduqunu sormusdum diğerlerinde oLmayan ve Bnde oLan neyDi?
Yüreğin demişdi..Kimsei üzmediğin incitmediğin yüreğin..ve Bnmle bu yolda devam etmek isdeyen ..çabaLayan yüreğin...
ewed Belki onu sevmiyoRdum..ama bölesine seven Bi adam Bulmakda zoR olucakdı Buna inanıyoRdm ..
ama Bu sevemiceğim anlamınada geLmiyordu...Bunu Şimdi Bnde biLmiyorum zaman nei qösdericek ...
O ve Bn biz olmayı BaşaraBilicekmiyiz ???
o Benden çok umutLu o tertemiz yüReğiindeki umudu ..Beni de mutLu ediyoRdu...
KimBlr uzun zamndan sonra...gözlerimin içide böyle gülmemişdi..Bunu sanıRm ona BorcLuym
etrafımda tamda ..artık kimseye güvenemem..
dedğim Bi anda çıktın kaRsıma...
nasılını nedenini Bilmiorm ama...
Bn seninLe oLmaktan çok mutLuyum Bunu şimdilik akLım kaBullenmş..çok as kaLdı yüReğimde ...kaBullenicek...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.