- 955 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİYE;
Canım sana bu mektubu;karanlığını ayışığı parlaklığı ile paylaşmış,hırçınlığını gecenin manevi derfyasina teslim etmiş bir gecenin yarısından yazıyorum.Gecenin karanlığını yüreğime hapsedip,sana ayışığı ışıltısında aşkımı gönderiyor,ayı kıskandıran yanaklarınakurumuş dudaklarımla bir öpücük konduruyor,sana emnet ettiğim seni çok sevdiğimi şu satırlara yazıyor ve sana kalbimin yansımasını mektubumla göndedriyorum.
Senden ayrı nasıl yaşanırsa o şekilde yaşamaya çalışıyorum.Adeta heryanım yarım;gözlerim sensiz görmüyor hiçbirşeyi,sözlerim suskun sensiz çıkmıyor sesim,bedenim adeta paramparça sensiz yaşamıyor,işte bu şartlar altında sensizlik gırdabında yaşıyorum.
Sevmek yürek ister canım,yürek;zorluklara ondan geldikleri için gülüp geçen,düşmanın yaptıklarınadostun yaptığının yanında aldırmayan,günün tamamını hayal ve seraplarla onunla yaşayan,bakıpta şu garip dünyanın haline yüreği dolan,küçüçük bir sevgide gözleri dolanbir gönül ancak aşka erer.
Özlemimi anlatacak bir kelime,sevgimi taşıyacak bir satgır bulamadım.Bulamadım sevgimi anlatacak söz,seni bana getirecek bir dost bulamadım.Seven buldum ama seveni anlayan bulamadım.Merhanet duygusuna erdirecek aşk buldum ama taş kalpleri yumuşatacak su bulamadım.
Sensin benimm derdim,dünyalik sızım,acılarımın menşe-i,dertglerimin merkezi ,sensinn benim gönül acım ve uçuk aklım....ama bu dertlerimin ilacida sensin.Sensin bana tatlı tatlı dert yaşatan ve bu dertleri benimle beraber çeken.İyi ki varsın aşkım,iyi ki beni seviyorsun,iyiki bana inaniyor ve güveniyorsun.Varlığın gönlüme sevinç,beynime mutluluk yaşatıyor ve tüm vücuduma sana talim ettiriyor.Yokluğunda kışı yaşıyor,uzaklardan üşüyorsan sana,varlığında yazı yaşar her zaman sana ısınırım.Onun için yokluğunu varlığına teslim et ve bana beni seninle birlikte sen gönder.Gönder ki yüreklerimizin yaşadığı yaz,hazan mevsimine dönmesin veya kışa çıkmasın mevsimler.
Ayrı ayrı yaşamaksa özlemek,beraber yaşamak çift özlemektir.Aşk ise aramızdaki ayrılık yoktur gönüllerde,aşk ise bizi birbirimize bağlayan,ayrılık bedenen yaşanır ruhen birliktelik ebediyen bitmeyecektir.Nefes almak sevgili içn,su içmek yemek yemek yaşamak için ona varmak içn,düşüşnmek yarınları elden geldiğince yönlendirmek sevgili için,velhasıl yaşamak onun içindir karşılksız,menfaatsiz ve içtenlikle yaşamak herşey kendinden önce onun içindir.Güzellikler aşkla vardır maşuk için,eğlenceler gönül köşklerindedir sevgililer için ve karşılıklı özlem aşkın varlığındandır.
Kendine benim için iyi bak,benim için ağlama benim için yas tutma emi,gözlerim kapanırsa ebediyen biliki orda seni bekliyorum,tüm bedenimle ve tüm sadeliğimle,onun için sakın unutma,,benim aşkım dünyalık değil sadece, o dünyadada sürecektir.Veda tek kelime olsun aşkım.....
Hoşçakal....
SENİ SEVİYORUM!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.