- 1716 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
3.DÜNYA SAVAŞI
Bir hırs uğruna milyonlarca insanın yaşamını yitirdiği ve binlerce belki de milyonlarca insanın dul ve yetim kaldığı 1.Dünya Savaşı ve 2.dünya Savaşı’ndan sonra günümüz 21.yüzyılında gelişip küreselleşen silah teknojisiyle hiç bir dünya ülkesi bir dünya savaşı daha yaratma cesaretinde bulunamaz.
Çünkü böyle bir savaşın tekrar yaşanması gelişen silah teknolojisiyle dünyanın sonunun geleceğinin bir ispatı.
Dünya ülkeleri artık barış istiyor. Halk artık barış istiyor. Dünya milletleri artık bomba ve silah sesleriyle uyanmak istemiyor.
Fakat bu saydıklarım ne yazık ki Ortadoğu Müslüman ülkeleri için geçerli değil. Çünkü orası başka bir dünya, başka bir coğrafya... Çünkü orası Allah’tan başka kimseleri olmayan bir Müslaman dünyası, çünkü orası Ortadoğu.
Sözde demokrasi tekeli Amerikan’ın ve insanlıktan bir nebze dahi olsun nasibini almamış İsrail’in pis emelleri, Müslüman ülkelere kan ve gözyaşıdan başka birşey getirmedi. "Peki bu ortadoğu Müslüman ülkeleri neden kendini koruyamıyor neden geceleri yataklarına düşen bombalara ve mermilere cevap vermiyor" sorusuna verilen cevap ise, "gelişmişlik düzeyinin düşük olması yani dünyada gelişen teknolojiye ayak uyduramaması ve dünya petrolunu karşılayabilecek derece kaynaklara sahip olmasına rağmen Amerika tarafından el altından açıkça sömürülüp fakirleştirilmesi."
Yukarıda da belirtiğim gibi dünyamızda ki Ortadoğu dünyasını ele almazsak. Hiç bir dünya ülkesi kendi halkının bir anda bir kimyasal ya da herhangi bir teknoloik silahla bir kaç dakika yok olma cesaretini göze alıp bir 3.Dünya savaşı yaratma çabasına giremez.
SAVAŞSIZ BİR DÜNYA GEÇİRMEK DİLEĞİYLE...
SERHAT PARLAK